Gå til innhold

Formel 1 2021


Melding lagt til av Gavekort

For neste års sesong, bruk denne tråden:

 

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med deg, der. 5 sekunders straff til Norris, Perez og Perez igjen synes jeg var bullshit. 

Lurer på om Ricciardo kunne klart å holde seg innenfor 10 sek om han hadde latt Sainz kjøre forbi tidligere og forsøkt å følge ham med DRS. Han tapte mye på å forsvare.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Bytex skrev (49 minutter siden):

Man kan jo undre på om Hamilton klager på bilen fordi han ikke har hatt topp plassering de siste løpene eller om det er noe fysisk feil med Mercedes sine biler nå..

Det har vel en vært en miks av litt forskjellig, blant resultatene.
En annen ting var at Toto Wolff gikk ut å sa at det ikke ville bli gjort mer modifikasjoner/oppgraderinger på bilen denne sesongen, det har James Allison sagt at ikke stemmer helt i etterkant, så sannheten er vel en plass midt i mellom:
https://www.formula1.com/en/latest/article.allison-confirms-mercedes-are-planning-w12-upgrades-this-season-as-title.5B0cYOUUdrZgWWVMNLyN68.html

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Bytex skrev (19 minutter siden):

Den TV serien har vel bidratt endel til det? Syns det er mere drama der enn i Hollywood Housewives til tider..

Nå er jeg ganske ny til sporten, men har inntrykk av det alltid har vært (utenomsportslig) drama.

Med sosiale medier, TV-serier, osv. så har det nok bare blitt mer synlig. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Jeg syns vertfall Drive to Survive var en helt super serie som i 2019 vekte til livet min F1 interesse igjen som hadde vært svunnet i mange år. Litt konstruert drama for å gjøre det litt mer spennende for vi bare leve med, for denne serien og den vide satsingen til Liberty Media for å få inn nye fans har nok vært helt avgjørende for å få denne sporten tilbake på beina igjen etter årevis med forgubbing, lite lønnsomhet og gate-keeping :)

Lenke til kommentar
  • Gavekort endret tittelen til Formel 1 2021 (British Grand Prix, 18. Juli)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...