Gå til innhold

Formel 1 2021


Melding lagt til av Gavekort

For neste års sesong, bruk denne tråden:

 

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
Dovreekspressen skrev (Akkurat nå):

Det hadde blitt stygt for Honda i tidligere år. Man skal være forsiktig med hva man ønsker seg, det kan slå motsatt vei.

Ja, så hadde det blitt stygt for Honda da, jeg kunne ikke brydd meg mindre.

Poenget mitt var at regelverket tydeligvis ikke fungerer slik det er tiltenkt, om det Honda eller Mercedes som velger å utnytte det er irrelevant. Akkurat de reglene hadde de nok aldri endret i en pågående sesong uansett.

Om Mercedes utnytter velger å utnytte dette hullet i regelverket, så er jo ikke det noe annerledes enn alle andre "kreative" tolkninger av regelverket, som faktisk er en veldig morsom del av sporten.

 

Lenke til kommentar

Jeg regner Autocar som en troverdig kilde, så dette er sannsynligvis riktig. Og jeg tenker det er bra. Som McLaren-fan er jeg livredd for at de skal miste sitt DNA, men det tror jeg ikke vil være tilfelle her. Alle var redde for hva som skulle med med Lamborghini etter VAG kjøpte de opp. Kan ikke se så mange kritiske røster på det nå lenger. 

Tenker det er et viktig steg fremover for McLaren etter en identitetskrise som har pågått hele dette tiåret egentlig. De har gått fra McLaren Mercedes, McLaren Honda, McLaren Renault, McLaren Mercedes og nå McLaren Audi.  

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Dassen skrev (3 minutter siden):

Jeg regner Autocar som en troverdig kilde, så dette er sannsynligvis riktig. Og jeg tenker det er bra. Som McLaren-fan er jeg livredd for at de skal miste sitt DNA, men det tror jeg ikke vil være tilfelle her. Alle var redde for hva som skulle med med Lamborghini etter VAG kjøpte de opp. Kan ikke se så mange kritiske røster på det nå lenger. 

Tenker det er et viktig steg fremover for McLaren etter en identitetskrise som har pågått hele dette tiåret egentlig. De har gått fra McLaren Mercedes, McLaren Honda, McLaren Renault, McLaren Mercedes og nå McLaren Audi.  

Ducati har og vært en del av VAG siden 2012, og de har iallefall ikke mistet noe av sitt DNA.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Da var det bekreftet ja.

Noe som vil savne Giovinazzi? Må være den mest anonyme sjåføren i hele F1.
Som jeg forsåvidt kan respektere, det å ha fokus på racing og ikke alt annet.
Tror oppriktig at det å være anonym ikke passer inn i nåtidens F1, og om du skal være anonym, så må du passe på å stille med en stor pengesekk (noe ikke Giovinazzi gjør).

Lenke til kommentar

Räikkönen har jo forsøkt å være så anonym at han har blitt en meme, kanskje det Gio har forsøkt på? :p 

Men litt mer seriøst er jo ikke Bottas en som gjør så fryktelig mye ut av seg som Finner flest, Ferrari duoen Leclerc og Sainz er og et par jeg vertfall ikke legger så fryktelig mye merke til generelt, men blir kanskje i større grad reddet av å være medlemmer i det mest ikoniske teamet på gridden.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Du ser jo hele tiden at det bare er "fansen" som lager drama mellom Max og Lewis. Selv er de proffe og snakker ikke drit om hverandre, de omgås ikke og trenger heller ikke å omgås. Man er ikke bestekompiser med alle som er i en liga når begge ligger helt i toppen og fighter konstant. Men man "hater" ikke hverandre heller. 

Det er det bare disse twitter-gjøkene og konspirasjons-nyheter nettsidene som gjør. Pluss den Drive to Survive TV-serien, som vil ha et voldsomt rivalry mellom dem for å øke seertallene og skape god TV. Max nekter å være med på den siste sesongen fordi de bare prøver å starte masse drama som ingen av dem er interesserte i å være med på. De bare kjører bilene sine, omgås ikke utenfor banen og ferdig med det. Mulig folk forventer at alle førererne er bestevenner som de norske alpin og skiløperene, men dette er helt andre greier.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

DTS og god TV er det som nå har blåst voldsomt mye mer liv i en ellers døende sport hvor forgubbing og gatekeeping holdt på å ta knekken på det hele. Liberty Media sin satsing på sporten og aggressive markedsføring gjennom ting so DTS serien har brakt enormt med nye unge fans inn, som er helt essensielt om sporten skal kunne overleve og være lønnsom, selv om old time fans kanskje føler at de mister litt av sin tilhørighet med en strøm av nye "uerfarne" fans. 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev (1 time siden):

DTS og god TV er det som nå har blåst voldsomt mye mer liv i en ellers døende sport hvor forgubbing og gatekeeping holdt på å ta knekken på det hele. Liberty Media sin satsing på sporten og aggressive markedsføring gjennom ting so DTS serien har brakt enormt med nye unge fans inn, som er helt essensielt om sporten skal kunne overleve og være lønnsom, selv om old time fans kanskje føler at de mister litt av sin tilhørighet med en strøm av nye "uerfarne" fans. 

Nok en gang kommer casuals og redder dagen 👍

Jeg hadde gitt opp F1 for lengst og var helt ute hva gjelder teknologi, regler og sjåfører. DTS gjorde at jeg ville forsøke noen race igjen siden jeg allerede betalte for det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...