Gå til innhold

Formel 1 2021


Melding lagt til av Gavekort

For neste års sesong, bruk denne tråden:

 

Anbefalte innlegg

  • Gavekort endret tittelen til Formel 1 2021 (Russian Grand Prix, 26. September)
Videoannonse
Annonse

Hvordan ser dere for dere fremtiden til Haas? Jeg tenker at det var en tabbe å ha to rookies på teamet og at Mick Schumacher omsider vil bytte team og bli erstattet med en veteran, slik at Haas kan få bedre feedback på bilen sin og beholde pengene til Lucius og Draco Malfoy.

Edit: Kom på at Mick Schumacher er en Ferrari-backed sjåfør, så kan undre på om det ledige Alfa-setet kan ha noe med han å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er veldig tydelig at Haas har avskrevet hele sesongen, for å heller satse fullt på den nye bilen neste sesong.
Og i den måte tror jeg at de har gjort lurt i å ha 2 rookies denne sesongen, spesielt når den ene bringer såpass mye penger til laget. Derfor mener jeg at det er for tidlig å si at det er en tabbe, uansett resultat denne sesongen (mistenker at det går omtrent som Haas hadde forventet).

Om de beholder begge sjåførene neste år, og den nye bilen er en katastrofe, kan det fort bli en tabbe at de ikke har noen mer rutinerte sjåfører.

Ser veldig frem til neste sesong. Blir det et tydelig generasjonsskifte, eller forsetter Mercedes dominansen?

Lenke til kommentar

Antagelig kommer et eller annet team til å fortsette dominansen. Det blir ofte slik etter store regelendringer. Så nærmer de seg hverandre over noen år. Mercedes har klart seg bra etter de to forrige regelendringene. Det er en "fare" for at de kommer best ut denne gangen også. For sporten bør vi håpe noen "tar en Brawn".

Blir spennende med nye biler der forbikjøringer er lettere. Noen løp er spennende fordi det er vanskelig å kjøre forbi. Det er ikke sikkert Monza er like gøy om Hamilton lett kjører forbi alle og stikker ifra.

Lenke til kommentar

Hamilton har jo stort sett dominert hele formel 1 siden 2008, uansett hvilket team han har vært på. På tide at noen andre tar opp konkurransen.

Tror det er bra å ha Bottas på et annet team, han har jo stort sett vært på podium hele tiden i flere sesonger, men alltid blitt tilsidesatt av Mercedes for å hjelpe Hamilton opp og frem. Nå får han sjansen til å bare være en dritgod fører igjen. Og jeg tviler på at Russell er noe pingle som lar seg overkjøre av Hamilton heller, han er ung og sulten, så det blir nok mere kniving i toppen neste sesong.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...