Gå til innhold

Formel 1 2021


Melding lagt til av Gavekort

For neste års sesong, bruk denne tråden:

 

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Comma Chameleon skrev (4 timer siden):

Blir riktig det ja! Enig i at det er imponerende av Russel.

For en sesong det her er 

 

Ja, det ligger an til å bli en klassiker. Tittelfighten mellom Red Bull og Mercedes er åpenbart helt sinnsykt spennende. Personlig er jeg nesten like engasjert i Ferrari vs. McLaren. Kvaliteten i feltet for øvrig og racingen vi ser om poengene er noe av det beste jeg har sett siden 2012. Føler også banene i år er bedre enn på lenge. At Tyrkia er tilbake over Singapore f.eks. er helt nydelig.  De har til og med gjort endringer på Abu Dhabi slik at vi kanskje får en verdig finale i år.

Lenke til kommentar
Dassen skrev (2 minutter siden):

Vel, han hadde jo den gangen i Mercedes da.

Williams fikk det i det minste. Er glad på vegne av Williams som hele tiden har vært backmarkers. På mange måter så håper jeg at George Russell holder seg der noen år til, selv om han er verdig en bedre bil.

Lenke til kommentar
Gavekort skrev (1 minutt siden):

Williams fikk det i det minste. Er glad på vegne av Williams som hele tiden har vært backmarkers. På mange måter så håper jeg at George Russell holder seg der noen år til, selv om han er verdig en bedre bil.

Enig. Skulle ønske han kunne fokusert mer på å gjøre Williams bra, heller enn å sikle på Bottas' sitt sete hele tida. Det er ikke mange år siden Williams var i stand til podiums og wins. Maldonado klarte det ffs.

Lenke til kommentar
Hårek skrev (5 timer siden):

Hørte jeg Henning Isdal påstå at Brake by wire er trådløs? 

Tror han klønet det til. Med brake-by-wire så er bremsingen styrt av en sensor i pedalen og ei pumpe, som gjør det trådløst i den forstand at det ikke er faktisk hydraulikk du pumper med foten (med unntak av reservesystemene)

Lenke til kommentar

Bugatti Chiron vs. RB7 i dragrace. Ganske kult å se og jeg må innrømme jeg savner den lyden 😍. En moderne Formel 1 bil ville åpenbart stilt i en annen liga hva gjelder 1/4 mile tid med 250-300 hk mer. Kanskje enda viktigere har RB7 325 mm bakdekk, mens RB16B har til sammenligning 405 mm. Tar en tida på første "mile" ved starten på Monza, så tar det under 8 sekunder. Og det er med 100 kg drivstoff og ikke DRS.

Lenke til kommentar

Dennis Hauger var best av samtlige i det første av tre Formel 3-løp i Østerrike denne helga.

Etter å ha vært best i kvalifiseringen startet Hauger som nummer tolv på den reverserte løpsstarten. Derfra kjørte 18-åringen forbi samtlige foran ham og til seier.

Dermed økte han også ledelsen i sammendraget i Formel 3.

Lenke til kommentar
tivers1 skrev (På 27.6.2021 den 14.51):

Ingen 4K sending?

Det stemmer og det er ikke første gang, i tillegg til manglende kommentatorer enten i starten eller slutten av løpet. Kvalifiseringen skal også sendes i UHD og hvor mange ganger har det skjedd?

Så avbestilte Viaplay (329kr) og valgte inn V Sport+ (5 poeng) i tv pakken.

Endret av FB.934880505
Lenke til kommentar
  • Gavekort endret tittelen til Formel 1 2021 (Austrian Grand Prix, 4. Juli)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...