Gå til innhold

Formel 1 2021


Melding lagt til av Gavekort

For neste års sesong, bruk denne tråden:

 

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 hours ago, DaniNichi said:

Orket ikke Eurosport og de Norske kommentatorene, samt at Tour de France ble prioritert på den tiden..Ikke minst pausene de hadde.

Nå aner ikke jeg hvem som kommenterte på Eurosport (mener at Rolf Kåre Valderhaug var en av de?). Men jeg har egentlig ikke interesse for motorsykkel, hverken racing eller generelt. Men må innrømme at jeg får med meg i hvertfall Moto3 og MotoGP hver helg det er løp, og som oftest også Moto2. Dette er i all hovedsak grunnet Viasat sine norske kommentatorer. De klarer å få meg hooked. Det er vel i all hovedsak Stein Rømmerud som driver det for min del. Merker at jeg ikke er like interessert de gangene han ikke har kommentert!

Lenke til kommentar

Tenkte jeg kunne skrive noe av det jeg har fått vite fra Viaplay support som jeg ikke har lest noe sted.
I følge Viaplay er det kun løpet som sendes i UHD. (men forrige helg fant jeg også kvalifisering i UHD)
UHD strømmen skal være tilgjengelig i 48 timer.

- Først og fremst så startet ikke UHD strømmen før det var 5 minutter til løpet startet.
- UHD strømmen listes ikke under hva som er Live eller Formel 1 som kategori.
- Du MÅ velge "Vis oversikten" for å finne UHD strømmen.

Jeg bruker Viaplay kun til F1 så har aldri trengt å bruke "Oversikten" selv om dette kanskje var logisk så er det fortsatt ikke logisk at UHD strømmen ikke listes med resten av F1 innholdet. Uansett, nå vet jeg hvordan jeg får se F1 i 4K. 😁

Endret av FB.934880505
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Her snakker de om hvorfor Ricciardo har hatt en litt beskjeden start i McLaren. Mulig det er litt søkt av RIC-fans som meg, men det virker jo ut som han forbedrer seg for hvert løp som går.

Ricciardo er jo en ekspert på Monaco, så håper vi får se minst P5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...