Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil ikke såre mannen min


Gjest 40186...349

Anbefalte innlegg

Gjest 40186...349

Hei

Jeg har vært sammen med mannen min i snart 10 år, traff han når jeg var 17. Vi har ett barn på 3 år og vi har det veldig bra sammen. Men jeg føler at vi er mer bestevenner enn kjærester. Sexlivet dabbet veldig av etter vi fikk barn. Siden jeg kun var 17 når jeg traff han føler jeg det er så mye jeg vil prøve, har vel hintet til han om jeg er bifil, men aldri sagt det direkte. Å det er denne siden av meg selv jeg kunne tenke meg å utforske. Han har sett meg kline med jenter på fest tidlig i forholdet og har aldri sagt noe på det. Tror han føler seg trygg på at han er den eneste mannen jeg vil ha, kunne ikke falt meg inn å vært utro bak ryggen Hannes heller, men blir så tent av tanken på å ha sex med ei jente. 

Noen som har følt det samme eller har gode tips til hva jeg skal gjøre? 

Anonymous poster hash: 40186...349

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 40186...349 skrev (1 time siden):

Hei

Jeg har vært sammen med mannen min i snart 10 år, traff han når jeg var 17. Vi har ett barn på 3 år og vi har det veldig bra sammen. Men jeg føler at vi er mer bestevenner enn kjærester. Sexlivet dabbet veldig av etter vi fikk barn. Siden jeg kun var 17 når jeg traff han føler jeg det er så mye jeg vil prøve, har vel hintet til han om jeg er bifil, men aldri sagt det direkte. Å det er denne siden av meg selv jeg kunne tenke meg å utforske. Han har sett meg kline med jenter på fest tidlig i forholdet og har aldri sagt noe på det. Tror han føler seg trygg på at han er den eneste mannen jeg vil ha, kunne ikke falt meg inn å vært utro bak ryggen Hannes heller, men blir så tent av tanken på å ha sex med ei jente. 

Noen som har følt det samme eller har gode tips til hva jeg skal gjøre? 

Anonymous poster hash: 40186...349

Jeg vil tro sjansen for at han ville blitt med på trekant med en jente er relativt stor. Bare en mulig løsning altså.

Endret av ITtraktor
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest d1924...2a3

Er mann selv, men i et forhold der min kone er bifil.

Vi har vert sammen i 18 år og gift i 6år. Ble kjærester da vi var 16 år gamle. Og har 1 barn sammen.

Var litt rart følelsesmessig i begynnelsen da jeg fikk vite at hun var bifil,  men følte jeg måtte bare akseptere dette og har gitt henne muligheten til å eksperimentere med andre damer. Jeg føler selv dette er ok da hun har behov for noe jeg ikke kan gi henne. 

Men under en betingelse om åpenhet og at jeg vet hva som skjer, evt. får være med eller er i nærheten når hun har besøk av venninner. 

Synes du bør prate med han på en saklig måte og være ærlig med han, men samtidig ha forståelse for hans syn eller reaksjon på dette.

At sexlivet er lite aktivt kan vel være mange årsaker til? Er jo alt fra stress, perioder i livet der den ene føler mindre behov eller problemer med tenningsmønster osv. osv osv. og her har jo begge i er forhold et like stort ansvar. kommunikasjon er nøkkelen til et godt forhold!

Men om det å utforske eller utøve sine lyster er noe som passer for deg og deres forhold er noe helt annet? Det er et stort steg for mange fra tanke til handling. Og igjen snakk med hverandre om behov og følelser.

At du ikke ønsker å være utro er bra og etter mine verdier og personlige mening en selvfølge! Og dette gjelder om man liker både damer og menn eller begge deler. Trofasthet, åpenhet og kommunikasjon er noe av det viktigste i et forhold.

Anonymous poster hash: d1924...2a3

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
Gjest 40186...349 skrev (På 14.2.2021 den 21.36):

Hei

Jeg har vært sammen med mannen min i snart 10 år, traff han når jeg var 17. Vi har ett barn på 3 år og vi har det veldig bra sammen. Men jeg føler at vi er mer bestevenner enn kjærester. Sexlivet dabbet veldig av etter vi fikk barn. Siden jeg kun var 17 når jeg traff han føler jeg det er så mye jeg vil prøve, har vel hintet til han om jeg er bifil, men aldri sagt det direkte. Å det er denne siden av meg selv jeg kunne tenke meg å utforske. Han har sett meg kline med jenter på fest tidlig i forholdet og har aldri sagt noe på det. Tror han føler seg trygg på at han er den eneste mannen jeg vil ha, kunne ikke falt meg inn å vært utro bak ryggen Hannes heller, men blir så tent av tanken på å ha sex med ei jente. 

Noen som har følt det samme eller har gode tips til hva jeg skal gjøre? 

Anonymous poster hash: 40186...349

Har det noe å si hvilket kjønn du har sex med? Spør du meg så er vel heller spørsmålet om det er OK å ha sex med noen andre enn den du er samboer med. Ville du synes det er ok om samboeren din har sex med en annen, uavhengig av kjønn?

Lenke til kommentar
Gjest 58b59...96a
ITtraktor skrev (På 14.2.2021 den 22.45):

Jeg vil tro sjansen for at han ville blitt med på trekant med en jente er relativt stor. Bare en mulig løsning altså.

Ja, så lenge mannen får pult så er det greit.. Male logic ass 

Anonymous poster hash: 58b59...96a

Lenke til kommentar
Leo_ skrev (18 minutter siden):

Har det noe å si hvilket kjønn du har sex med? Spør du meg så er vel heller spørsmålet om det er OK å ha sex med noen andre enn den du er samboer med. Ville du synes det er ok om samboeren din har sex med en annen, uavhengig av kjønn?

Instinktivt sett ja. Om det burde ha det er jeg usikker på, men burde er vel ikke så relevant i sammenhengen.

Lenke til kommentar

Skal ein leve saman med nokon er det også viktig at ein stolar på kvarandre, slik at ein kan vere opne om kva det måtte vere.

Sidan denne tråden er nokre månader gammal kunne det ha vore interessant med ei oppdatering frå trådstartar. Tok du dette opp med mannen din, og korleis reagerte han? Har det gått bra sidan?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...