Jump to content
nexiuhm

Har laget en brukervennlig Chrome Extension som kjøper Playstation

Recommended Posts

ray001 skrev (1 time siden):

Er det noe feil jeg gjør? Kommer bare opp et lite tomt vindu her, når jeg trykker på "Playstation 5 kjøpsassistent" knappen(har lagt til i chrome, fjernet distill)....

image.png.dc4905708db2b682f3aef170fdf74c88.png

Får også det samme, men når jeg går inn på eksempelvis Power så ser det ut til å funke som med githubversjonen. 

Når alle vet om dette så er det jo ingen som kommer til å ende opp med en PS5 alikevel, da er man like langt som før man hadde denne utvidelsen 😛 

Dette her vil jo bare gjøre det enda vanskeligere for "mannen i gata" å kjøpe en PS5. Nå vil jo samtlige som bruker dette verktøyet kunne kjøpe PS5 på et sekund. Ergo vil man ha null sjans med mindre man bruker slike verktøy. Liker ikke helt denne utviklingen. Kudos til Elkjøp for sin nye måte å selge PS5, flere butikker bør gjøre noe lignende.

anonymhd skrev (16 timer siden):

Får også det samme, men når jeg går inn på eksempelvis Power så ser det ut til å funke som med githubversjonen. 

Hva er det en egenltig ser? Og hvordan ser man det man ønsker skal skje?

Mangler det linker, eller bare vises dem ikke? 

Maxgaming, Coop, Cdon og komplett

image.png.023afdd6b09b33144b3c70f4588540c4.png 

Edited by ray001

djorgen skrev (4 timer siden):

Dette her vil jo bare gjøre det enda vanskeligere for "mannen i gata" å kjøpe en PS5. Nå vil jo samtlige som bruker dette verktøyet kunne kjøpe PS5 på et sekund. Ergo vil man ha null sjans med mindre man bruker slike verktøy. Liker ikke helt denne utviklingen. Kudos til Elkjøp for sin nye måte å selge PS5, flere butikker bør gjøre noe lignende.

Mannen i gata kan jo og bruke dette, problemet nå blir jo bare at nå stiller alle likt igjen, men de har en automatisert prosess som putter det i handlekurven, det sier jo seg selv at ikke alle kan få den i handlekurven, så det er litt sånn back to scratch.

At utvikler har laget denne mot scalpere er jo bare tull, hvordan vet utvikler at ikke scalpere bruker dette?

nexiuhm skrev (På 13.2.2021 den 16.46):

Hei, har laget en Chrome Extentison som fungerer som en mer brukervennlig måte å kjempe mot botene. 

Takk! Denne sikret meg PS5 hos NetonNet i går! 🥳

• Like 1

Forandre dette til true så aktiveres vippsbetaling?

let digitalVersion = false; //
  let attempts = 0;
  let autoCheckoutEnabled = false;
  let hasProduct = false;

BIG1 skrev (Akkurat nå):

Ligger her

C:\Users\<username>\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\

Jeg høyreklikket på foreground.js, som ligger i extension mappen, og trykket åpne i visual studio.

Når jeg endrer Produkt IDen på Power til 1118419 (GPU), blir den lagt til i handlekurven med en gang, selv om den ikke er på lager. Dette skjer bare med Power. Noen som vet hva jeg må gjøre?

Skjermbilde (6).png

Petter Haugenes skrev (11 timer siden):

Når jeg endrer Produkt IDen på Power til 1118419 (GPU), blir den lagt til i handlekurven med en gang, selv om den ikke er på lager. Dette skjer bare med Power. Noen som vet hva jeg må gjøre?

Har gjordt en endring på github nå slik at den sjekker om den er på lager før den legger til i handlekurv, siden det virker som noen produkter hos Power kan legges til uten at det er på lager.

Edit: Når eg sjekket lagerstatus på Playstation 5 på power, står det at det er 38 tilgjengelige, men ikke lagt ut for salg. Så følg med på power!

Edited by nexiuhm

Ja, stemmer nok det, siden de straks er i gang med konkurransen og hadde fått in rundt 40 enheter. Det er nok de som har blitt lagt inn i systemet som skal trekkes. Tviler sterkt de legger ut noe for salg denne uken.