Gå til innhold

Bildene er fra bad og kaserner i Forsvaret. Nå har tillitsvalgte begynt å dokumentere forfallet [Ekstra]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh... Setermoen ja... Der var jeg for snart 25 år siden, og selv om det var en fantastisk tid i tjeneste så minnes jeg at vi også den gangen påpekte kaserne forholdene, spes. dusj anleggene og skitne fliser og sopp. Da ble de stengt ned i en periode for oppussing og vi måtte gå til ett nedlagt kaserne-område noen hundre meter bort en tid. Må innrømme at jeg stusset litt når "vårt" dusjanlegg ble gjenåpnet Hadde de gjort noe som helst???? Eller ble de bare sure for at vi påpekte problemet og gav oss noe annet å tenke på for å slippe klager.

"Eiendom, bygg og anlegg som er kritisk for Forsvarets operative evne, har høyest prioritet."

- Skulle tro soldaters helse var viktigste faktor i den såkalte operative evnen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...