Gå til innhold

Bella Ramsey skal spille Ellie i HBOs The Last of Us-serie


Anbefalte innlegg

GrinderX9 skrev (6 timer siden):

Pedro Pascal ligner jo en del faktisk og har en stemme som passer. Så er ganske fornøyd med det valget. Engelsken hans er "litt" dårlig, men han fikk det likevel fint til i Mandalorian så, trenger jo ikke en gang var født Amerikans i tv serien så burde ikke by på noe problem med bitte litt omskriving. 

Bella på sin side ble jeg aldri helt solgt på i GOT, selv om de fleste digget karakteren. Men gått litt vann under brua siden da. Men hun ligner ikke akkurat på noen Ellie.

Uansett, ingen katastrofe Casting. 

Pedro Pascal snakker perfekt amerikansk engelsk hvis du ser på intervjuene hans hvor han ikke er "in character". Aksenten hans i The Mandalorian (og GoT, for den saks skyld) er tilgjort. Han snakker riktignok ikke med samme brede sørstatsklang som Joel i TLoU, men det tipper jeg han får til uten problemer da han er delvis oppvokst i Texas og ikke har hatt problemer med aksenter i andre roller han har hatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
7 minutes ago, Stonemeister said:

Pedro Pascal snakker perfekt amerikansk engelsk hvis du ser på intervjuene hans hvor han ikke er "in character". Aksenten hans i The Mandalorian (og GoT, for den saks skyld) er tilgjort. Han snakker riktignok ikke med samme brede sørstatsklang som Joel i TLoU, men det tipper jeg han får til uten problemer da han er delvis oppvokst i Texas og ikke har hatt problemer med aksenter i andre roller han har hatt.

Han snakka perfekt tjukk amerikansk i Kingsman: The Golden Circle om jeg husker riktig. 

Lenke til kommentar
Dubious skrev (3 timer siden):

Mange skuespillere som er i 20 årene som spiller 14-åringer
Med mye sminke så kan nesten alle være hvilken som helst alder

Nei, det ser bare tåpelig ut hver eneste gang. Spesielt når du ser high school-filmer fra 70 og 80-tallet da folk generelt så eldre ut og skal forestille 16-17-åringer når de ser ut som de er 35. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
2 hours ago, Peteguy said:

Likte veldig godt Pedro Pascal i Narcos. Lettere å forestille meg han å spille Joel fra det jeg har sett der kontra det i game of Thrones. Positivt overrasket.

Vi får i hvert fall prøve å glemme WW1984 da, men der skal ikke Pedro få all skylden, det makkmerket av en film kunne tvilsomt ha blitt reddet av noen uansett..

Lenke til kommentar
Rosswell skrev (3 timer siden):

Eg syns Pedro snakker bra engelsk uansett hvilken aksent han bruker. Dessverre er det en del folk som tenker: hvis man ikke gir folk inntrykk av at man er født og oppvokst i england/usa så snakker man dårlig engelsk

Du sier så absolutt noe der. Husker jeg hørte på en tale for mange år siden og tenkte at "han der snakka irriterende dårlig engelsk". Talen ble holdt av daværende president Bill Clinton 😜😂🤣😆😁

Lenke til kommentar
Stonemeister skrev (På 11.2.2021 den 12.34):

Pedro Pascal snakker perfekt amerikansk engelsk hvis du ser på intervjuene hans hvor han ikke er "in character". Aksenten hans i The Mandalorian (og GoT, for den saks skyld) er tilgjort. Han snakker riktignok ikke med samme brede sørstatsklang som Joel i TLoU, men det tipper jeg han får til uten problemer da han er delvis oppvokst i Texas og ikke har hatt problemer med aksenter i andre roller han har hatt.

Skulle til å linke til ett intervju, hvor jeg syntes han snakket ganske dårlig engelsk. Men... jeg fant det å han snakket veldig veldig bra engelsk lol. ehh... så jeg trekker det tilbake hehe :)

Lenke til kommentar

Tja, HBO sin suksessformel er ikke akkurat så fantastisk original den heller og veldig mye fra dem får ofte en veldig overdreven hype.

Får håpe Sony Pictures Television har en rolle her (siden det er et Sony spill) for de lager veldig ofte gode serier. Seinfeld, the Crown, The Boys, Cobra Kai for å nevne noen.

Lenke til kommentar
bakalaka skrev (På 14.2.2021 den 1.29):

Tja, HBO sin suksessformel er ikke akkurat så fantastisk original den heller og veldig mye fra dem får ofte en veldig overdreven hype.

Får håpe Sony Pictures Television har en rolle her (siden det er et Sony spill) for de lager veldig ofte gode serier. Seinfeld, the Crown, The Boys, Cobra Kai for å nevne noen.

Men sa ikke du det var HBO seriene som hadde overdteven hype? Hvorfor nevner du de tre seriene der da 🤔

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...