Gå til innhold

Star Wars-spillet til Ubisoft er enda tidlig i utviklingsfasen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
40 minutes ago, Ludo^.^ said:

Dette kommer til å bli et oppgulp av et Star Wars spill, med mikrotransaksjoner på rekke og rad. Når Ubisoft har fått lov til å lage et spill i Star Wars universet, skal denne muligheten misbrukes maksimalt.

Jeg håper jeg tar feil, men har vanskelig for å se det.

EA har greid å lage 2 gode SW spill uten Mikrotransaksjoner. Har UBI laget et eneste spill de siste 5 årene som ikke har hatt Mikrotransaksjoner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ludo^.^ skrev (58 minutter siden):

Dette kommer til å bli et oppgulp av et Star Wars spill, med mikrotransaksjoner på rekke og rad. Når Ubisoft har fått lov til å lage et spill i Star Wars universet, skal denne muligheten misbrukes maksimalt.

Jeg håper jeg tar feil, men har vanskelig for å se det.

De fleste microtransaksjoner i Ubi Spill kan jo heldigvis ignoreres, I Far Cry, AssCreed og Ghost Recon var det ikke nødvendig å kjøpe noe for å få max ut av spillet. Wildlands prøvde veldig hardt å pushe MX og det fikk såpass dårlige tilbakemeldinger at både Legion og Valhalla tonet det veldig ned.

I tillegg så kan det hende Disney legger noen føringer etter fadesen med Battlefront 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter Cyberpunk stoler jeg ikke lenger på datoer, spillet kan gjerne slippes i 2023, men kjøper det nok ikke før ett år senere om jeg kjøper det i det hele tatt.

Ubisoft er verdensmestere på å bare reskinne gamle spill og alt av FPS de har er i bunn og grunn det samme spillet bare med andre teksturer.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...