Gå til innhold

Trådløse høreplugger


Anbefalte innlegg

Apple AirPods pro? Eller happy Plugs? Eller noen billigere, sånn 200+ som du finne på CDON. De ser helt maken ut til AirPods pro. 
Jeg er mest opptatt at lyden skal være god. Og at de henger fast i øret. Grunnen til kjøpet er at det er så forbanna kaldt ute og de forbanna ledning pluggene fryser bare.. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har airpods pro og lyden er ikke noe å trakte etter. Lydisoleringen er også tafatt sammenlignet med øreklokker selvsagt. Det sagt er de enkle å bruke og lite å klage over der. Jeg regner dog med at konkurrentene her, særlig Sony og Samsung er tett i hælene på de.

Om du vil ha noe billigere ville jeg sett på RHA, som jeg også har. Mye for pengene! 

https://prisguiden.no/produkt/rha-ma650-298296

Lenke til kommentar

Basert på anmeldelsane av Happy Plugs så er det stort sett det samme som går igjen, dei presterer godt lydmessig, dei blir vurdert som litt dyre sett opp mot kvaliteten, og at dei runde silikonputene er litt glatte og derfor ikkje sitt så godt i øyret som dei kunne ha gjort.

Om du er greit fornøgd med lydkvaliteten til AirPods så kjem du nok lang også med dei billige alternativa.
Dersom du kjøper høyrepluggar med "vinger" eller liknande ekstra støtte enten inni eller over øyret og ikkje berre ein heilt rund plugg til å dytte inn i øyrekanalen så skal det litt til for at dei er lette å miste.
Runde pluggar krever at du er nøye med å finne rett størrelse på pluggen til kvart øyre, og du vil ofte måtte dytte dei litt lenger inn i øyrekanalen enn det som er behageleg.

Lenke til kommentar
The Avatar skrev (4 minutter siden):

Basert på anmeldelsane av Happy Plugs så er det stort sett det samme som går igjen, dei presterer godt lydmessig, dei blir vurdert som litt dyre sett opp mot kvaliteten, og at dei runde silikonputene er litt glatte og derfor ikkje sitt så godt i øyret som dei kunne ha gjort.

Om du er greit fornøgd med lydkvaliteten til AirPods så kjem du nok lang også med dei billige alternativa.
Dersom du kjøper høyrepluggar med "vinger" eller liknande ekstra støtte enten inni eller over øyret og ikkje berre ein heilt rund plugg til å dytte inn i øyrekanalen så skal det litt til for at dei er lette å miste.
Runde pluggar krever at du er nøye med å finne rett størrelse på pluggen til kvart øyre, og du vil ofte måtte dytte dei litt lenger inn i øyrekanalen enn det som er behageleg.

Altså jeg vil ikke ha harde, slik som de første som kom da de ikke er så behagelige. Jeg har aldri hatt problemer med at de med silikon på er glatte da. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...