Gå til innhold

Battlefield 6 lover krigføring på større kart med flere spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Håper ikke de driter på draget denne gangen og.. Battlefield 5 var et helt OK spill... Men herregud så mye problemer det var! 

Ser forøvrig ikke helt hva som er så kult med flere spillere.. Det kan bli vanskelig å vedlikeholde en slik spillerbase, håper det går fint men jeg er redd folk velger å spille andre spill enn Battlefield etter tullet med BF5. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (14 minutter siden):

 Battlefield 5 var et helt OK spill... Men herregud så mye problemer det var! 

Bf3, bf4, bfv...

Hardline er vel det mest polerte Battlefield spillet som har kommet ut siden de begynte med moderne spill.

Bf4 kunne jo ikke spilles på måneder.

 

Håper selv de går bort fra den tåpelige "balanseringen" av våpen de har hatt siden bf3.

At assault klassen skal fungere bedre både nært og fjernt er bare tull.

I bf3 (og bad Company, etc) så gikk det an å bruke en lmg som en lmg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
barezell skrev (51 minutter siden):

Håper fortsatt på BC3, men vi får se.

Jeg ser heller ikke noe behov for fler spillere og større kart tbh.

Samme her.. Blir jo bare enda lengre mellom nye kart osv. 

Lenke til kommentar
1 hour ago, GrinderX9 said:

BF 1890 hadde vært kult, men jeg er sikkert i mindretall der lol.

BF 3 og BF1 var gode spill i mine øyne. Likte ikke 4 og 5 hoppet jeg over.

De ville bare stappa moderne "fantasi" våpen i spillet uansett. 

Du kan spille war of rights om du vil ha et bra, seriøst spill satt til midten av 1800 tallet. Mye bra der.

Om du vil ha et mindre serisøt spill kan du spille holdfast.

Lenke til kommentar

BF5 var en tragedie. Manglet innhold, mye bugs, folk var kledd ut i karnevalklær, masker, kapper, gullvåpen, våpen var ikke tildelt etter hvilket side de var på, sensur av tyske uniformer, osv. Battlefield 1 var ganske traust det også. Hardline var bedre enn de begge nevnte, selv om det stort sett var reskins og med nye game modes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (3 timer siden):

De ville bare stappa moderne "fantasi" våpen i spillet uansett. 

Du kan spille war of rights om du vil ha et bra, seriøst spill satt til midten av 1800 tallet. Mye bra der.

Om du vil ha et mindre serisøt spill kan du spille holdfast.

BF3 og BF4 er jo sci-fi så det er ikke rart at du finner fantasivåpen der :p  Ble skuffa over at det var mye fantasi i BF5, som EA/DICE fortalte at det skulle være et autentisk WW2-spill. Noe som var skuffende, da det var det minst trolige WW2-spillet jeg har spilt etter CoD WW2.  Likte CoD WW2 mye bedre, men da visste jeg på forhånd hva jeg gikk til. Jeg håpet egentlig på at BF5 skulle gi meg WW2 stemning slik som BF1942 gjorde :(

Endret av Heradon
Lenke til kommentar
1 minute ago, Heradon said:

B3 og BF4 er jo sci-fi så det er ikke rart at du finner fantasivåpen der :p  Ble skuffa over at det var mye fantasi i BF5, som EA/DICE fortalte at det skulle være et autentisk WW2-spill. Noe som var skuffende, da det var det minst trolige WW2-spillet jeg har spilt etter CoD WW2.  Likte CoD WW2 mye bedre, men da visste jeg på forhånd hva jeg gikk til. Jeg håpet egentlig på at BF5 skulle gi meg WW2 stemning slik som BF1942 gjorde :(

Etter hvordan de "behandlet " WW1 regnet jeg ikke med at BFV ville ha noe med ww2 å gjøre, noe det ikke hadde.

Kart som ikke har noe med hva de liksom skulle forestille,  våpen som har null med hvordan de ekte versjonene funket.  Alle automat våpen i BFV er bare M16 med et annet skin og annerledes relaod animasjon. 

Lenke til kommentar

Håper de klarer å fokusere kampene en del. Husker en av utvidelsene til BF3 kom med den største banen i seriens historie (eller noe slikt) men for min del ble skuffelsen stor da det bare resulterte i bittesmå spredte kamper. Håper de gjør som i El Alamein fra bf1942, stort åpent kart med få punkter å kjempe om. 

Lenke til kommentar
Heradon skrev (På 3.2.2021 den 21.10):

BF3 og BF4 er jo sci-fi så det er ikke rart at du finner fantasivåpen der :p  Ble skuffa over at det var mye fantasi i BF5, som EA/DICE fortalte at det skulle være et autentisk WW2-spill. Noe som var skuffende, da det var det minst trolige WW2-spillet jeg har spilt etter CoD WW2.  Likte CoD WW2 mye bedre, men da visste jeg på forhånd hva jeg gikk til. Jeg håpet egentlig på at BF5 skulle gi meg WW2 stemning slik som BF1942 gjorde :(

Han siktet utelukkende til BF1 her. De fleste våpnene i det spillet er prototyper eller våpen som ikke rakk å bli brukt i ww1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...