Gå til innhold

Slik pusser de opp Mass Effect-trilogien – se forskjellen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir garantert kjøp dette! Skjønner de ikke oppgraderte til UE4 da det ville gjort oppgaven 10x større og vanskeligere, men uansett ser det jo ut til å være en ok visuell oppgradering. Jeg synes 90% av skyte-/actionsekvensene bare er kjip fyllmasse for å drøye ut tiden, og er noe jeg alltid bare vil komme meg forbi så fort som overhode mulig. Kontrollene var litt knotete i ME(1), men story tok seg opp gjennom hvert spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

https://wegotthiscovered.com/gaming/mass-effect-legendary-edition-edit-trilogys-sexualized-scenes/

:( Trist hvordan en ørliten men høylytt minoritet på sosiale medier, må sabotere dataspill og TV-underholdningen for alle oss andre. Like håpløst at disse virkelighetsfjerne toppene i spillselskapene og Hollwood tror at folk flest ønsker denne politisk korrekte og "woke" puritanismen.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Geir T said:

https://wegotthiscovered.com/gaming/mass-effect-legendary-edition-edit-trilogys-sexualized-scenes/

:( Trist hvordan en ørliten men høylytt minoritet på sosiale medier, må sabotere dataspill og TV-underholdningen for alle oss andre. Like håpløst at disse virkelighetsfjerne toppene i spillselskapene og Hollwood tror at folk flest ønsker denne politisk korrekte og "woke" puritanismen.

Er det senene med Mirandas rompe som gjorde serien bra? Er det en nødvendig del av historien eller gameplay? Eller får det spillene til å virke useriøse og som de er laget for kåte 14 år gamle gutter?

Lenke til kommentar
Geir T skrev (1 time siden):

https://wegotthiscovered.com/gaming/mass-effect-legendary-edition-edit-trilogys-sexualized-scenes/

:( Trist hvordan en ørliten men høylytt minoritet på sosiale medier, må sabotere dataspill og TV-underholdningen for alle oss andre. Like håpløst at disse virkelighetsfjerne toppene i spillselskapene og Hollwood tror at folk flest ønsker denne politisk korrekte og "woke" puritanismen.

Dette er nesten som jeg kan mistenke kan være et krav eller ønske fra Yvonne Strahovski som er skuespiller og modellen til Miranda, for det er ikke akkurat det mest sexualiserte delen av spillet, jack eksempelvis er jo nesten naken gjennom hele ME2 :p Så har en jo Asari klubbene med strippere spredt rundt omkring osv. At de endrer kameravinkel på noen cutscenes for å ikke fokusere på rumpa til Miranda tror jeg de fleste av oss ikke engang hadde merket emd mindre vi ble gjort klar over det.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn
Evil-Duck skrev (3 timer siden):

Dette er nesten som jeg kan mistenke kan være et krav eller ønske fra Yvonne Strahovski som er skuespiller og modellen til Miranda, for det er ikke akkurat det mest sexualiserte delen av spillet, jack eksempelvis er jo nesten naken gjennom hele ME2 :p Så har en jo Asari klubbene med strippere spredt rundt omkring osv. At de endrer kameravinkel på noen cutscenes for å ikke fokusere på rumpa til Miranda tror jeg de fleste av oss ikke engang hadde merket emd mindre vi ble gjort klar over det.

Det handler jo om prinsippet, at man forandrer litt her og litt der for å tilpasse seg den hysteriske mobben på Twitter. Enn så lenge er det snakk om mindre ting denne gangen, men det kan jo også være flere forandringer enn hva som er nevnt i artikkelen. Det hele blir bare latterlig politisk korrekt venstre-puritanisme. 

Lenke til kommentar
Geir T skrev (10 minutter siden):

Det handler jo om prinsippet, at man forandrer litt her og litt der for å tilpasse seg den hysteriske mobben på Twitter. Enn så lenge er det snakk om mindre ting denne gangen, men det kan jo også være flere forandringer enn hva som er nevnt i artikkelen. Det hele blir bare latterlig politisk korrekt venstre-puritanisme. 

Neh, det handler om at de velger en litt annen kamera vinkel i enkelte cutscenes hvor det bare var wierd i utgangspunktet, som når Mirranda har en ganske seriøs samtale med Shepard om familien sin, men den som er hovedfokusen på skjermen er  er rumpa hennes som bare var out of place og rart. Ingen modeller er endret og du kan fortsatt se så mye som du vil på rumpa til Mirranda når du går rundt fritt :) En litt mer nøktern dekning av denne "kontroversen" kan sees her: 

 

 

Lenke til kommentar

Ah, yes...the "Sex Simulator" just reached legendary status. :p

Aller først: jeg bryr meg ikke om hvor mye vold, sex eller andre "uetiske" hendelser det er i et spill så lenge en remaster eller på annen måte oppgradert spill er tro mot originalen.

Og amerikanere er de SISTE som burde uttale seg siden de øyeblikkelig fordømmer alt som i det hele tatt refererer til sex, samtidig som de tviholder på grunnloven sin som en tillatelse til all den andre galskapen de holder på med.

Rent personlig, jeg har aldri spillt et Mass Effect spill noen gang, og selv om jeg ikke liker fler-valgsspill (også grunnen til at jeg ikke synes noe særlig om Cyberpunk 2077), så er jeg interessert i å gi Mass Effect Remaster en sjanse.

Endret av PaladinNO
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
PaladinNO skrev (På 9.2.2021 den 6.53):

Ah, yes...the "Sex Simulator" just reached legendary status. :p

Aller først: jeg bryr meg ikke om hvor mye vold, sex eller andre "uetiske" hendelser det er i et spill så lenge en remaster eller på annen måte oppgradert spill er tro mot originalen.

Og amerikanere er de SISTE som burde uttale seg siden de øyeblikkelig fordømmer alt som i det hele tatt refererer til sex, samtidig som de tviholder på grunnloven sin som en tillatelse til all den andre galskapen de holder på med.

Rent personlig, jeg har aldri spillt et Mass Effect spill noen gang, og selv om jeg ikke liker fler-valgsspill (også grunnen til at jeg ikke synes noe særlig om Cyberpunk 2077), så er jeg interessert i å gi Mass Effect Remaster en sjanse.

Herlig innslag og nesten litt koselig å se innslag fra en fjern fortid der det først og fremst var konservative som kjempet mot "problematisk" innhold i spill 😛 

Endret av herzeleid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...