Gå til innhold

Slik pusser de opp Mass Effect-trilogien – se forskjellen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
7 minutes ago, covah said:

Uffda, jeg likte 1'ern best FORDI det er mer et RPG enn et FPS spill.

 

Helt enig, men jeg viste jo det ville skje. ME1 var et flott action RPG, mens ME2 og 3, ble generisk 3rd person cover shooter. Noe som er nesten like kjipt som looter shooter sjangeren som kom etter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gleder meg. Spilte gjennom alle spillene da de var nye og storkoste meg, men jeg hadde faktisk en enda bedre gjennomspilling da jeg for en del år siden satte meg ned med alle spillene i rekkefølge og fikk meg meg figurer og valg fra det forrige spillet. 

Spent på neste nye Mass Effect, men håper det styrer unna Andromeda og tar en ny retning. 

Lenke til kommentar

Jeg også hatet hvordan ME 2 og 3 ble action spill i steden for action RPG. De burde gjort det omvendt, å fått 2 og 3 til å ligne mer på 1 :( . 2 og 3 er bedre på det tekniske, men ikke spill mekaniske. Men men, bra spill er de jo likevel. Får se hva prisen ender på, før jeg ev kjøper det. I mine øyne holder alle 3 spillene seg ganske greit fremdeles, så er ikke noe must å kjøpe det på nytt for full pris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Quote

Og man kan nå velge å være den forhåndsgenererte kvinnelige Shepard-figuren, som først dukket opp i markedsføringsmaterialet til Mass Effect 3, fra begynnelsen av trilogien om man ønsker det. 

Har de vist noen bilder som viser hvorvidt de har oppdatert henne til å faktisk se ut som hun gjør i promo-materialet? Fordi den pregenererte karakteren som liksom skulle være "Canon" FemShep i ME3 lignet ikke på Promo-FemShep i det hele tatt, i motsetning til MaleShep som var klin lik modellen de brukte i markedsføring. Å lage en canon FemShep var nok i stor grad en ettertanke, hvilket ble gjenspeilet i hvor mye arbeid som var lagt ned i å få hennes in-game-utseende til å ligne på PR-utseende.

Lenke til kommentar

"...absolutt alt av nedlastbart innhold og utvidelser som ble gitt ut til de tre spillene er bakt inn her."

Dette stemmer ikke, Pinnacle Station fra ME1 er ikke med fordi kildekoden har blitt ødelagt, og de brydde seg ikke om å bruke tid på å lage utvidelsen på nytt helt fra bunn.

Ikke det helt store tapet etter min mening, men rett skal være rett ;)

Lenke til kommentar
45 minutes ago, Evil-Duck said:

Late game OG Mass Effect 1 opplevelsen : spill i 30 minutt --> Rydd Inventory, Spill i 20 minutt --> Rydd inventory, Spill i 15 minutt --> Rydd inventory. JEG ser vertfall frem til å slippe  akkurat det enorme irritasjonsmomentet 😂

De har dessverre visstnok ikke gjort særlig store endringer der i forhold til originalen, så det kan nok hende vi vil få den tvilsomme gleden av å gjenoppleve akkurat det irritasjonsmomentet ;)

Lenke til kommentar
Ensnared skrev (8 timer siden):

De har dessverre visstnok ikke gjort særlig store endringer der i forhold til originalen, så det kan nok hende vi vil få den tvilsomme gleden av å gjenoppleve akkurat det irritasjonsmomentet ;)

Nei uffda, dette var trasige nyheter du kom bærende på 😂. Jaja skal vel overleve denne gangen og som jeg har gjort gjennom X antall gjennomspillinger tidligere. 

Lenke til kommentar
Aetius skrev (5 timer siden):

Jeg har betalt for dette før, og jeg slipper ikke EA til på mine harddisker, PCer eller personlige info ever again. Så denne gangen blir det ikkeno', eller kanskje første gang på årevis jeg piratkopierer et spill.

Støtter den. Jeg har kjøpt alt, svindyrt, på origin. Forventer god rabatt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...