Gå til innhold

God of War ruller ut 4K-oppløsning og 60 bilder i sekundet på PlayStation 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel med tanke på at God of war kom til ps4 for over to år siden så er det vel ikke mulig å gjennomføre dette ansiktsløftet uten en oppdatering. Den har heller ikke kommet for å fikse spillet, fjerne bugs etc.

Spillet var og månedens på PS+ en tid tilbake så i teorien kunne du fått denne oppdateringen rimelig gratis spør du meg.

Men prinsipielt er jeg enig i at alt for mye tilføres spill i etterkant av release og at mye av innholdet kunne vært sluppet som en del av pakka uten ekstra kostnader.

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (19 minutter siden):

Fordi alle oppdateringer skal være gratis. 

 

Hvorfor skal man oppdatere (altså større oppdateringer, slik du sikter til, og ikke bare små bug fixer) et spill gratis?

Da kunne man like godt latt være å gi ut noe spill.

Du jobber vel ikke uten betaling du?

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Iki said:

Hvorfor skal man oppdatere (altså større oppdateringer, slik du sikter til, og ikke bare små bug fixer) et spill gratis?

Da kunne man like godt latt være å gi ut noe spill.

Du jobber vel ikke uten betaling du?

Fordi de har tjent en billion trillion på spillet og  kan kan spare seg fra å være grådige misbrukere av sine loyale kunder.
De som arbeider der får en fast lønn, og det spiller ingen rolle om de jobber på ett nytt spill elle en oppdatering.
Hvorfor elsker du å forsvare milliardærer og de som tjener millioner ganger  mer enn det du kan tjene om du lever 1000år, de betaler ca. null skatt, deler ikke pengene sine, og eier 3 super yachts som sitter i bassenget på 3 andre super yachts. De trenger ikke tilfeldige folk på nettet til å forsvare dem. 

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (2 timer siden):

de betaler ca. null skatt, deler ikke pengene sine, og eier 3 super yachts som sitter i bassenget på 3 andre super yachts. De trenger ikke tilfeldige folk på nettet til å forsvare dem. 

Så kjekt at dei tok ein pause frå kokainbrunsjen og tok seg tid til dette då. Det var tross alt ingen som kjøpte God of War som eigentleg betalte for optimalisering for eit PS4-spel til PS5. Det var ikkje slik i gode gamle dagar (då alt var betre) at Nintendo gav ut gratis oppdateringar for NES-spel til SNES heller (eller?). Det er lov å ta ein god nyhet for det det er ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
11 hours ago, Avean said:

Ett av tidenes beste spill dette her. Kampsystemet, historien, karakterne, musikken og lyden er mesterverk. Gleder meg sinnsykt til fortsettelsen her.

Av alle egenskapene God of War 2018 er best på, og det er virkelig et av tidenes beste spill, må jeg nok si at soundtracket er det som hever seg mest over andre spill.

Lenke til kommentar

Satt dette spillet nettopp på og begynte på nytt. Måtte bare inn her å si hvor fantastisk dette spillet er grafisk og historien i seg sjøl. Håper 4k 60 fps er noe som blir standard på ps5. Da gleder eg meg til fremtiden ivertfall på spillfronten. Takk til gamer!

Lenke til kommentar
Avean skrev (På 2.2.2021 den 22.20):

Ett av tidenes beste spill dette her. Kampsystemet, historien, karakterne, musikken og lyden er mesterverk. Gleder meg sinnsykt til fortsettelsen her.

Satt det nettopp på. Har bare spilt til 36% av 100% stod det. Så begynte på nytt. Som du sier det er ett mesterverk av ett spill. Er det noe lignede spill du vil anbefale meg å spille? Må være på Playstation systemene. Da eg bare har playstation og en 1050 vanlig laptop:) 

Lenke til kommentar

Jeg er litt overrasket over denne, jeg er rimelig sikker på at god of war hadde ulåst(eller ihvertfall betraktelig høyere enn 30) framerate hele veien. Du kan teste dette på en vanlig ps4 pro, alt du trenger er å finne et sted som ikke er krevende, og du vil merke at frameraten forbedrer seg dramatisk.

Hadde de en begrensning i 4k modus men ikke 1080p da eller?

Lenke til kommentar
Knetten82x skrev (4 timer siden):

Satt det nettopp på. Har bare spilt til 36% av 100% stod det. Så begynte på nytt. Som du sier det er ett mesterverk av ett spill. Er det noe lignede spill du vil anbefale meg å spille? Må være på Playstation systemene. Da eg bare har playstation og en 1050 vanlig laptop:) 

Aldri spilt noe lignende God of War egentlig. Anbefaler Ghost of Tsushima selvsagt, det også har 60fps modus på PS5. Men God of War er noe unikt. Det eneste spillet hvor jeg virkelig føler kraften til karakteren man spiller, de har bare klart å naile animasjoner, fysikken og lyden. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...