Gå til innhold

Radio til hjemmebruk


Anbefalte innlegg

Hei

Leter etter en radio til hjemmebruk som jeg kan koble til strøm så jeg slipper lade den hele tiden. Den må inneholde de fleste norske radio kanaler og ha muligheten til å koble mobilen opp mot den så jeg kan spille egen musikk via mobilen eller pcen. Den må også ha god lyd og ha muligheten å ha volumet veldig lavt.

Har sett rundt på nettet, men det er veldig lite erfaringer med radio, virker som det er trådløse høyttalere som alle kjøper nå? Orker ikke ha noe jeg må lede etter noen timer, og jeg liker høre på radio. Håper noen kan hjelpe :)

Pris maks 2000

 

Endret av Galaxyx32
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Galaxyx32 skrev (7 minutter siden):

Er denne god?

Den dekker behovene dine men jeg har aldri hørt på den selv så usikker på lydkvaliteten. 
 

Sitat

Jeg har denne på kontoret og veldig fornøyd med den

Jeg har denne på kontoret og er veldig fornøyd med den. Bra lyd. det finnes en annen versjon av denne man kan koble opp til internett for å høre på nettradio i tillegg. 

Lenke til kommentar
ilpostino skrev (1 time siden):

Den dekker behovene dine men jeg har aldri hørt på den selv så usikker på lydkvaliteten. 
 

Jeg har denne på kontoret og er veldig fornøyd med den. Bra lyd. det finnes en annen versjon av denne man kan koble opp til internett for å høre på nettradio i tillegg. 

Likte denne og veldig godt, men var litt dyrere enn den fra Pinell

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Om du klarer å styre fra mobil blåtann så er jeg veldig fornøyd med Audio Pro Addon T3, den har stereo mellomtone/diskant og er kompakt.

Den har medfølgende AC? Strømkabel og kan spilles både tilkoblet og uten ledning batteri.

Den er ikke så dyr heller og lyden er meget bra.

Elkjøp har den for en tusenlapp i sort og hvit.

Jeg bruker den for radio selv, signal og rekkevidde er meget bra. Du må jo ha internett da...(for radio og streaming) Enten på mobildata eller Wi-Fi.

https://www.elkjop.no/product/lyd-hi-fi/hoyttalere/tradlose-barbare-hoyttalere/ADDONT3WH/audio-pro-addon-t3-active-hoyttaler-hvit

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

På så små radioer, hvor det ikke er noe særlig avstand mellom høyttalerne så er jeg usikker på om man "må" ha to høyttalere for bedre lyd. Det viktigste for meg er at det ikke er hul "boks-Cola" lyd eller at lyden vrenger seg ved mye bass. Jeg har Argon'en, som er nevnt over i tilleg til diverse smarthøyttalere fra Google (Google Nest / Home mini, Google Home og Google Nest audio) så har jeg ikke opplevdd slik dårlig lyd, Iallefall ikke i nevneverdig grad. Google Home min i er vel den dårligste av disse mens jeg ble vedlig overrasket over Google Nest audio. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...