Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan akseptere at man tapte alt fordi selvbildet ble for dårlig pga mobbing? Så må du ta til takke med et kjedelig liv


Gjest 97563...964

Anbefalte innlegg

Gjest 97563...964

Jeg har bedre selvtillit nå, men jeg hadde det ikke når det gjaldt. Og nå har liksom tiden gått fra meg og jeg sliter med å glede meg til det som er mulighetene. Det er liksom ikke bra nok. Og jeg er sint på meg selv fordi jeg lot meg få dårlig selvtillit. Synd jeg ikke er mer narsissist. Jeg må heller bare ta et mye mer kjedelig liv. Men hvordan godta nederlaget man er? Jeg hater de jeg er født som og har liksom bare prøvd å bli en annen men faller alltid tilbake til den jeg er.. :( jeg vil ikke være den naturlige meg. Naturen har skapt meg motsatt av slik jeg vil være, men jeg vil ikke ha det. Jeg er introvert men vil ikke være det. Jeg er kunstnerisk men vil heller være karismatisk. Jeg er depressiv men vil være spurndlende. Jeg vil ikke ha mine naturlige egenskaper. De er kjedelige. Og så er jeg mer forsiktig enn gjennomsnittet og det er aldri liv rundt meg.

Anonymous poster hash: 97563...964

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...