Jump to content
Guest 0e081...7f3

Hva synes dere mannfolk om damer som ikke shaver?

Recommended Posts

Red Frostraven skrev (5 timer siden):

Det er to typer mennesker:

Mennesker som liker deg for den du er -- og mennesker som ikke gjør det.

Det er totalt opp til kvinnene å velge hvem de vil date.

Samt at det er opp til menn å velge hvem de vil date. Selv synes jeg ikke det ser noe attraktivt om en dame har digre busker under armene eller rundt dåsa. Men med det sagt, det finnes noen for alle, men det finnes ikke en enkelt ting som alle liker.

Jeg tror nok kvinner er vel så ille når det kommer til å dømme menn eller andre kvinner basert på utseende. Og man kan fint være helt hygienisk og ren, men fortsatt se ustelt og uattraktiv ut. Begge kjønn liker (som regel) de som ser noenlunde stelt ut.

Det er et faktum at med hår under armene og i skrittet er det veldig vanskelig å holde det like luktfritt som når håret ikke er der.
Så akkurat der går det ikke på om det er fint eller stygt, men mest på hygienen!
Selv jeg som er mann fjerner alt hår under armene for at deodoranten skal få en sjans til å komme helt inn på huden. Og i skrittet tar jeg så mye jeg klarer med skjeggtrimmeren (men må holde noen millimeters klaring til den ruglete huden på pungen, for der har knivene en lei tendens til å hugge til...🤣

På en dame er det også visuelt lite lekkert med hår under armene, og enda verre fra "rævva" og fremover. En kledelig stripe eller dusk over sprekken er helt greit, men å måtte brette vekk en underskog der nede er ikke noe særlig, og lukter som regel litt selv om hun nettopp har dusjet. Hår på lemmer gjør meg ingenting,  og naturlige øyebryn er bare enda finere enn såkalt velstelte 🥰
Du spurte, og jeg ga min mening 😊

Hva folk foretrekker er forskjellig. Hvis man selv passer på å frisere seg slik man selv trives med, så sørger man også for at de menneskene man tiltrekker seg liker en slik man selv trives med å være.

Lakrisen skrev (På 30.1.2021 den 18.47):

Har vel til dags dato aldri barbert meg fordi JEG vil det, men fordi samfunnet og menn forventer det av meg. Helst vil jeg bare la håret under armene være på sommeren (sliter med voldsom kløe i etterkant av barbering også, og nei ingen verdens produkter hjelper mot det), men for å unngå kvalme blikk fra både menn og kvinner så tar jeg høvelen fatt. 

Drømmen hadde vært å møtt en fyr som ikke misliker kroppens naturlige form, altså ikke ha noe imot verken hår under armene, mellom beina eller på leggene, men har skjønt at det bare er en drøm. Disse mennene finnes, men de er så sjeldne at man kan rett og slett ikke regne med at man møter de. 

Har for øvrig møtt kun èn mann som ikke har noen preferanse på området. Mistenker at han ikke var helt ærlig, men så hadde ikke denne mannen noe krav eller preferanser til noe som helst her i verden... Enkel sjel med andre ord. Og kjedelig. 

Finnes. Jeg drømmer om ei naturlig 😉 

Naturlig underliv, legge og armhule. Sexy

Drømmedama mi går hånd i hånd med meg på stranda med hår på legger, under armene og helst utenfor bikini kanten og 😉 ♥ 

Edited by Kristiansvg

Guest 9a802...27a

Gjør som du vil, har ikke noe stor formening om det, jobbe litt gevinsten gjør ingenting.

Anonymous poster hash: 9a802...27a