Gå til innhold

Beste proteinpulver, næringsdrikk?


Anbefalte innlegg

Har prøvd Fresubin nøytral og sjokolade. Nutrica sjokolade. Men drikkene er dyre så jeg tenkte proteinpulver kan være noe? Noen som har prøvd? Hvordan vet man om det er nødvendig å ta slike tilskudd? Jeg sliter bare med at jeg blir så fort sulten. Egg spiser jeg omtrent hver dag, ofte med hjemmelaget brød. Ellers er jeg ingen kjøttelsker, men spiser fisk et par ganger i uken. Quinoa eller ris til. Brokkoli og gulrøtter spiser jeg ofte. 
Pizza er favorittmaten (hjemmelaget). 
Men jeg vet liksom ikke om jeg får i meg for lite av noe. Jeg vil spise noe som gjør meg mett, uten å bli oppblåst. Eller er slike proteindrikker bare tull?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er hensikten med proteindrikken? Hvis det bare er å få i seg nok proteiner, så pleier jeg å bare kjøpe det billigste. Næringsstoffer  synes jeg er best å få fra ordentlig mat.  Hvis det er metthetsfølelse du sliter med, så vil jeg anbefale å heller spise litt grønnsaker, bønner og linser innimellom. Lavt kcal innhold, og er friskt og godt. 

Hvis det er proteiner du vil få i deg nok av, så finnes det grønnsakspastaer, eller pastaer laget av feks soyabønner, disse er proteinrike, og gir deg lenger metthetsfølelse enn vanlig pasta, synes jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...