Gå til innhold

Samme tulletrådene her som på KG?


Gjest Slettet+513

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513

La akkurat merke til en tråd som minner meg veldig om trollingen på KG. Altså folk som starter tråder med tulleproblemstillinger for å ha noe å gjøre. Noen andre som har lagt merke til det samme?

Nevner ikke tråd da jeg selvsagt kan ta feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Øhh...

Uten referanse er det vel umulig å svare på det spørsmålet. Jeg har aldri vært på KG så jeg vet ikke stort annet enn at jeg har lest diskusjoner her om hvor useriøse både debattantene og moderatorene er der.

Klart. Det er enkelte sære typer her. Noen ganger får en diskusjon en overveldende slagside også, men stort sett synes jeg det er ganske fritt hva man kan diskutere og hvordan. Det er dog noen emner jeg holder meg unna da det er enkelte ekstremt giftige mennesker som går igjen på enkelte tema. Det er noen moderatorer her som er veldig tyranniserende men de er nok veldig få. Jeg vet bare om én.

Endret av Corp Por
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...