Gå til innhold

Erfaring med NetonNet?


Anbefalte innlegg

Hei, gikk her om dagen til innkjøp av en Gaming PC hos NetoNet. Da jeg klikket på den og la den i handlekurven hadde den et sett med spesifikasjoner, men det jeg fikk i posten var mye dårligere. Gikk så tilbake til linken jeg hadde kjøpt den fra og der var det nå dårligere specs enn da jeg kjøpte, blant annet grafikkortet var kraftig nedgradert. Har bildebevis på dette.

har sendt dem mail for flere dager siden angående dette, men venter fortsatt på svar. Åssen er Netonet når det gjelder slikt? Skal selvfølgelig sende maskinen tilbake, men forventer da i det minste at de gidder å svare.

Endret av Sharpings
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://support.netonnet.se/hc/no/requests/new
Det står på support-siden at det er ekstra lang ventetid på svar nå.

Jeg bruker utelukkende Netonnet på grunn av den gode servicen de har. Nå bor jeg i nærheten av Kvadrat, så jeg pleier bare å svippe innom dersom jeg trenger noe. Har fått byttet ting uten spørsmål, benyttet angreretten (da åpnet de ikke pcen og sjekket engang, de bare sa "ok" - og tok esken og plasserte den på bakrommet). En annen gang fikk jeg noen rare farger på mobilskjermen, og da fikk jeg splitter ny mobil etter en uke + lånetelefon i mellomtiden. Så bare godt å si om dem. 

Lenke til kommentar
Galaxyx32 skrev (På 4.2.2021 den 3.05):

Har god erfaring med netonnet. Kjøpte en laptop fra de, noen dager senere var den satt ned 1000kr, sendte mail og fikk 1000kr av de :D

Ikke like god erfaring her, hadde kjøpt nettbrett til 4000,-
like etter setter en annen nettbutikk ned prisen til 3500,-
Jeg sendte da mail til netonnet og lurte på om jeg kunne få mellomlegget tilbake.
Det var ikke mulig. Men netonnet var snar med å sette ned prisen til 3500,-
Jeg kunne selvsagt returnert nettbrettet på angrerett og bestilt nytt, men orket ikke.
Hadde nok neppe spart noe på det uansett grunnet fraktkostnader.

Lenke til kommentar
31 minutes ago, anaconda said:

Ikke like god erfaring her, hadde kjøpt nettbrett til 4000,-
like etter setter en annen nettbutikk ned prisen til 3500,-
Jeg sendte da mail til netonnet og lurte på om jeg kunne få mellomlegget tilbake.
Det var ikke mulig. Men netonnet var snar med å sette ned prisen til 3500,-
Jeg kunne selvsagt returnert nettbrettet på angrerett og bestilt nytt, men orket ikke.
Hadde nok neppe spart noe på det uansett grunnet fraktkostnader.

Akkurat samme erfaring med en skjerm. Spurte om å få gavekort elns, nektet, så benyttet angreretten og leverte den tilbake.

 

Prisforskjellen var 1000,-, så bestilte heller ny og fikk brukt en plusfordel der i tillegg. Så sparer jo 1200,-, nok til at det er verdt fet iaf.

Lenke til kommentar
anaconda skrev (47 minutter siden):

like etter setter en annen nettbutikk ned prisen til 3500,-

Tilbyr dere prismatch mot andre butikker?
Vi jobber hardt for å være konkurransedyktige på pris i alle kategorier, men kan dessverre ikke tilby prismatch mot alle konkurrenter. Vi tilbyr imidlertid prismatch mot oss selv: Hvis du har kjøpt en vare hos oss som senere settes ned i pris innen åpent kjøp-fristen, får du naturligvis tilbud om den laveste prisen. NB: Dette gjelder kun når vi har varen på lager.

Så du kunne spurt igjen når de selv satte ned prisen, så lenge det var innen 90 dager om du var medlem når du kjøpte tingen.
30 dager om du ikke var medlem

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...