Gå til innhold

Hjelp til bruk av Distill for varsling av når PS5 er på lager


bakskj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Runepune skrev (6 timer siden):

Da ser det ut som det skjer noe på Cdon også. På min forhåndsbestilling fra 9/12 står det nå mottatt av lageret.

Lurer på hvor lang tid CDON skal bruke på å få de ut av porten og på en bil...

Står fortsatt mottatt av lager på min.

 

 

 

Det gjør det hos meg også. Erfaringsmessig så bruker Cdon litt tid. 

Endret av Runepune
  • Liker 1
Lenke til kommentar
bakskj skrev (4 minutter siden):

Noen som har en overvåking av netonnet på distill som vil dele innstillinger? MIn varsler hele tiden, men er ingen endringer :)

Overvåker bare selve knappen. Hos meg står det nå Avslutt overvåkning på den knappen (siden jeg har skrudd på e-post varsel fra NetOnNet også).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
birukoff skrev (På 28.1.2021 den 18.28):

I have made a small gist to monitor a few Norwegian stores: https://gist.github.com/birukoff/713bd74c5db3e857ee16360a316dffb6

They can be imported into the distill plugin.

Hey! 

Is it possible to reconfigure this to monitor Komplett for RTX 3080s? 

It's very hard to know when they are available as well. 

This is OT tho, i know, but i wanted to ask since it seems like you have some knowledge of these scripts, and i have none. ;)

I think i might have got it to work without this script.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
23 minutes ago, Omnia vincit amor said:

monitor Komplett for RTX 3080s

If you want to monitor a listing page for multiple 3080s in order to catch one or several of them on sale, I do not know how to do it using Distill features, unfortunately. (I will give it a try though.)

To monitor a product page for a specific 3080 model is trivial. I can try to write a monitor for one page, and then you will need to create its copies and replace page URL. The downside is, if they stock a brand new 3080 model, you will probably miss it.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Omnia vincit amor said:

monitor Komplett for RTX 3080s

Well, it was easier than I thought: https://gist.github.com/birukoff/b9939dee045379b033b3fdc8901122ec

This thing will monitor Komplett's listing page for 3080 cards and alert if at least one of them is in stock (it is in fact looking for "stk. på lager" words anywhere in selection). 

Note, it is looking for cards that are in stock (green lagerstatus). Yellow lagerstatus is not alerted. Is it what you want?

Endret av birukoff
correction regarding lagerstatus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
birukoff skrev (24 minutter siden):

Well, it was easier than I thought: https://gist.github.com/birukoff/b9939dee045379b033b3fdc8901122ec

This thing will monitor Komplett's listing page for 3080 cards and alert if at least one of them is in stock (it is in fact looking for "stk. på lager" words anywhere in selection). 

Note, it is looking for cards that are in stock (green lagerstatus). Yellow lagerstatus is not alerted. Is it what you want?

That is exactly what i want! Thank you so much, Birukoff! 

One thing i noticed is that you set the interval to random. Will it still work if i change it to say every 1 - 5 minute? 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...