Gå til innhold

Dette er spillene du får med PlayStation Plus og Xbox Live Gold i februar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje den sterkeste måneden jeg har sett så langt på begge tjenestene. Uten å ha prøvd Destruction All-Stars så har jeg troen. Virker som en blanding av Rocket League og Fortnite, og om det kommer i nærheten av bare en av de to, så må det jo være en vinner. Concrete Genie og Control er også fantastiske spill begge to, og jeg digger at jeg slipper å betale for Ultimate Edition for å spille PS5-versjonen.

Lenke til kommentar

Hi meg heller gratis online multiplayer en disse drit spilla hver måned... Nå har jeg vært trofast xbox siden 360 æraen og da ga det mening å betale for online for vi fikk verdensledende partychat for pengene... I dag derimot betaler jeg faen for ingen ting... Gratis 3. parts partychat tjenester står i kø for å få innpass, men de slipper ikke inn for da mister Microsoft et av argumentene til å kreve oss månedspris for online. Monopol og missbruk av markedsposisjon kalles det! Vet dere forresten at dere kan bruke xbox partychat GRATIS på telefon og pc? MEN IKKE PÅ XBOX?! Flytter til pc hvis ikke dette endrer seg... Jævla møkkakonsoller 😵

Lenke til kommentar
LoveAss skrev (19 timer siden):

Hi meg heller gratis online multiplayer en disse drit spilla hver måned... Nå har jeg vært trofast xbox siden 360 æraen og da ga det mening å betale for online for vi fikk verdensledende partychat for pengene... I dag derimot betaler jeg faen for ingen ting... Gratis 3. parts partychat tjenester står i kø for å få innpass, men de slipper ikke inn for da mister Microsoft et av argumentene til å kreve oss månedspris for online. Monopol og missbruk av markedsposisjon kalles det! Vet dere forresten at dere kan bruke xbox partychat GRATIS på telefon og pc? MEN IKKE PÅ XBOX?! Flytter til pc hvis ikke dette endrer seg... Jævla møkkakonsoller 😵

Du er for frekk " i språget" til å få noe gratis gutt ;) 

Endret av Ghost pirate LeChuck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...