Gå til innhold

Gamestop-aksjen [GME] - Hva skjer?


xitimes864

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dersom du snakker om verdt prisen så antar jeg du snakker om det fundamentale. i gamestop sitt tilfelle er det jo ikke så mange som holder på med den pga det fundamentale. jeg tror de fleste har fått med seg hva som foregår i aksjen nå og det det er hvertfall ikke det fundamentale som sendte den opp til flere hundre dollar.

Lenke til kommentar

Apropos raketter, jeg leste om selskapet Rocket (RKT) her i dag. Kursen lå rundt $30. Så litt på opsjoner og så at noen av dem var ganske billige.

Nå på slutten av dagen så jeg igjen. RKT over 40, og opsjonene jeg så på opp mange hundre prosent!

Er det noen som har hoppet på RKT-raketten?

Lenke til kommentar
54 minutes ago, hekomo said:

Apropos raketter, jeg leste om selskapet Rocket (RKT) her i dag. Kursen lå rundt $30. Så litt på opsjoner og så at noen av dem var ganske billige.

Nå på slutten av dagen så jeg igjen. RKT over 40, og opsjonene jeg så på opp mange hundre prosent!

Er det noen som har hoppet på RKT-raketten?

Vurderte det, men liker egentlig ikke kaste meg på aksjer som har over 25% økning siste uke. Det er aldri godt å vite når det stopper.

Hvor finner du opsjoner?

Lenke til kommentar
ism_InnleggNO skrev (8 timer siden):

Vurderte det, men liker egentlig ikke kaste meg på aksjer som har over 25% økning siste uke. Det er aldri godt å vite når det stopper.

Hvor finner du opsjoner?

RKT hadde jo ligget rundt $20 i lengre tid, så nedsiden var ikke like stor som hvis man gikk inn i GME på 300.

Jeg brukte Saxo for å sjekke opsjonene, men ser at det også går an på Yahoo Finance.

Lenke til kommentar
1 hour ago, hekomo said:

RKT hadde jo ligget rundt $20 i lengre tid, så nedsiden var ikke like stor som hvis man gikk inn i GME på 300.

Jeg handler med småpenger jeg har råd til å tape så jeg var ikke bekymret for nedsiden. Det var bare en følelese at oppgangen var over siden det hadde vært ganske stor oppgang rett før jeg oppdaget den (som vanlig). Det viste seg jo å være feil 😄

Quote

Jeg brukte Saxo for å sjekke opsjonene, men ser at det også går an på Yahoo Finance.

Ah, ok. Jeg lurte på om du handlet på en plattform der disse opsjonene var tilgjengelig.

Endret av ism_InnleggNO
Lenke til kommentar
1 hour ago, ism_InnleggNO said:

Jeg ser Dumb Money er veldig glad i RKT. Dog av en helt annen og mye mer gjennomtenkt grunn enn WSB sin fokus på shortsqueeze så kanskje den ikke er så dum når det kommer til stykket.

Og hva er denne grunnen? Det er få ting som ser mer ut som en pump-and-dump enn RKT akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...