Gamer.no turneringsrobot 6 Report post Posted January 25 Se kampdetaljer hos Gamer.no Quote Share this post Link to post
ABPro 2 Report post Posted January 25 Add meg på valorant TT W1nter#1810. Vi kan være hjemme lag og hoste map men vi må fortsatt banne maps Quote Share this post Link to post
ABPro 2 Report post Posted January 25 Siden vi hoster så hvis dere banner første map så kan vi velge side? Quote Share this post Link to post
dogstealer 0 Report post Posted January 25 Dere er hjemmelag så dere vraker først Quote Share this post Link to post
ABPro 2 Report post Posted January 25 Vi banner ascent. Da spiller vi split og bind Quote Share this post Link to post
dogstealer 0 Report post Posted January 25 Vi vraker 1 map hver og velger 1 map hver Quote Share this post Link to post
ABPro 2 Report post Posted January 25 Ok Vi går bind først så ascent. Quote Share this post Link to post
ABPro 2 Report post Posted January 25 Er dere på valorant så jeg kan inve Quote Share this post Link to post
ABPro 2 Report post Posted January 25 Du må restarte det er sånn venne glitch så jeg kan ikke se deg på friendlisten Quote Share this post Link to post
Sonyyyy 5 Report post Posted January 25 Husk screenshot av resultat Quote Share this post Link to post