Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 20


blured

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Golf'ern skrev (3 minutter siden):

Maguire gjør ingenting der? muligens snytt for mål der.

Sharp dytter i ryggen. Maguire går etter ball. Ingen av dem bør blåses på synes jeg, men minst av alt Maguire sin siden det er en duell. Når dommeren i tillegg blåser med EN gang er det sykt irriterende fordi VAR ikke kan brukes. Men uerfaren dommer.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
G27 skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt... Du mener det bør være lov å dytte keeper uten at man går etter ball? 

Jeg mener Sharp sin dytt ikke er så ille. Litt må være lov, keepere er for beskytta i feltet. Men den er i grenseland ja.

EDIT: Så reprise på nytt nå, den burde kanskje blitt blåst på ja.

 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Jakobk skrev (4 minutter siden):

Så vi burde ledet 1-0, og ikke ligget under 0-1

Yes. Jeg synes det. 

Men sånt skjer i fotball. Vi har ikke vært så gode heller, litt følelse av hangover fra Liverpool-seieren. Må komme til flere sjanser i andreomgang! Blir vanskelig når Sheffield United kommer til å ligge 11 mann bak ball og drøye masse tid.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Skandale av VAR dette her. Finnes ingen unnskyldning for å ikke annullere den scoringen. Før VAR kom på banen var slike mål irriterende å få imot, men nå føles det blodig urettferdig. Verktøyet for å hjelpe dommerne er på plass, men når dommeren ikke får hjelpen han trenger kan vi like greit droppe hele konseptet. Det finnes mennesker med jobber der de egentlig ikke fortjener lønn for det de driver med. Enkelte dager har de som jobber i VAR rommet en slik jobb 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...