Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

En trend jeg rett og slett ler av. Alle skriver skryter så av at «jeg har innsett at kos er viktigere enn kropp» og noe i den durer


Gjest 23142...fad

Anbefalte innlegg

Gjest 23142...fad
Pallehysa skrev (2 timer siden):

Ein har lov å være overfladisk. Men eg syns meir synd på deg i årene som kjem, om du ikkje klarer å legge det litt til sides, når kroppen endrer seg naturlig av alderdom. Hud, hår og kropp endrer seg sjøl om du velger å trene, og er tynn.

Skulle det bli krise, kan du nok ringe Jan Thomas eller Sofie Elise om tips.

Men det er ikke lov å synes man ser flott ut, hvis man ikke har mammakroppen. Det er litt det som er greia med denne tråden. At de med mammakropper har lov å synes de er flotte mens de tynne bør passe seg mer. for da er man overfladisk.
Men jeg synes naturen er så kjedelig. det er om å gjøre å gjøre oss stygge som mulig. 
Og så må de kjedeligste kroppene forsvares mest. 

Anonymous poster hash: 23142...fad

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 23142...fad skrev (3 minutter siden):

Men det er ikke lov å synes man ser flott ut, hvis man ikke har mammakroppen. Det er litt det som er greia med denne tråden. At de med mammakropper har lov å synes de er flotte mens de tynne bør passe seg mer. for da er man overfladisk.
Men jeg synes naturen er så kjedelig. det er om å gjøre å gjøre oss stygge som mulig. 
Og så må de kjedeligste kroppene forsvares mest. 

Anonymous poster hash: 23142...fad

Men kjære deg, har noen sagt noe annet? Alle er flotte på sin måte og vi mennesker har ulike preferanser. Den kroppen du syns er fin, trenger ikke nødvendigvis jeg syns at er fin, og omvendt. Jeg skrev at mammakropper er kjempe flotte uten å nevne "din type kropp" i det hele tatt, men likevel får du det til å handle om deg selv? Dette er problemstillinger du konstruerer i ditt eget hode, og det er ikke akkurat forenelig med virkeligheten. De fleste kan hylle andre uten å tråkke andre ned, du burde lære deg det du også. Du skriver jo i denne tråden at din kropp er så fantastisk, og du lurer på hvorfor den ikke blir hyllet, mens andre kropper blir det - når din type kropp er malen, idealet og den typen kropp du ser overalt på tv, i reklamer, magasiner, sosiale medier og lignende. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 23142...fad
Lakrisen skrev (1 time siden):

Men kjære deg, har noen sagt noe annet? Alle er flotte på sin måte og vi mennesker har ulike preferanser. Den kroppen du syns er fin, trenger ikke nødvendigvis jeg syns at er fin, og omvendt. Jeg skrev at mammakropper er kjempe flotte uten å nevne "din type kropp" i det hele tatt, men likevel får du det til å handle om deg selv? Dette er problemstillinger du konstruerer i ditt eget hode, og det er ikke akkurat forenelig med virkeligheten. De fleste kan hylle andre uten å tråkke andre ned, du burde lære deg det du også. Du skriver jo i denne tråden at din kropp er så fantastisk, og du lurer på hvorfor den ikke blir hyllet, mens andre kropper blir det - når din type kropp er malen, idealet og den typen kropp du ser overalt på tv, i reklamer, magasiner, sosiale medier og lignende. 

Peoblemet er at jeg ikke har lov å like min mens disse som kaller seg realistiske skal hylles for like seg selv. «Elsk deg selv!» men ikke vi som er slik, for vi må skal slutte å tro vi er noe. 
Sa ikke at du har nevnt kroppen min.

Anonymous poster hash: 23142...fad

Lenke til kommentar
Gjest 23142...fad skrev (32 minutter siden):

Peoblemet er at jeg ikke har lov å like min mens disse som kaller seg realistiske skal hylles for like seg selv. «Elsk deg selv!» men ikke vi som er slik, for vi må skal slutte å tro vi er noe. 
Sa ikke at du har nevnt kroppen min.

Anonymous poster hash: 23142...fad

Hvem har sagt at du ikke har lov til å like kroppen din? Og hvorfor lar du i så tilfelle andre bestemme over deg?

Nå sliter jeg med å ta deg seriøst. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...