Gå til innhold

Capcom viser frem lekre Resident Evil Village. Slipper spillbar demo nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GyldeN skrev (1 time siden):

Nå vet ikke jeg hvilken tv dere har testa demoen på, men jeg spilte akkurat igjennom demoen på en lg oled tv og demoen var utrolig vakker grafisk!!

LG b9.

Som sagt var grafikken grei, men syntes ikke den var noe imponerende i forhold til PT på PS4.

Jeg forventet mer når jeg åpnet spillet å så det brukte megascans, men så var man jo inne hele demoen.

Regner med det blir mer imponerende når man får litt større områder.

Lenke til kommentar
GyldeN skrev (3 timer siden):

Nå vet ikke jeg hvilken tv dere har testa demoen på, men jeg spilte akkurat igjennom demoen på en lg oled tv og demoen var utrolig vakker grafisk!!

Jupp. Spelte igjennom den tidligere. Ikkje den beste TVen, ein Samsung 55", 7 serie 4k, fra 2015. Heilt grei TV.  Grafikken manglet litt på diverse objekter, men heilheita, og stemninga, og lyssettinga var spot on.

Einaste eg var skuffet over, var lengda på demoen. Brukte ikkje mange minuttene på den. 15-20 minutt kanskje.

Endret av Pallehysa
Lenke til kommentar

Spillte akkurat igjennom demoen selv! Visuelt er dette ett fyrverkeri på OLED i hvert fall! :D  Fantastisk HDR i spillet, og det ser skarpt og pent ut!  Ser ut til å være litt ray-tracing her og der også! Utrolig pene og stemningsfulle  lyseffekter i hvert fall :)Utrolig effektiv lyd sampling i spillet også, og jeg sitter på ett 2.1 setup! Må være fenomenalt med ett full-blown surround oppsett!

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 1/22/2021 at 12:43 PM, Ghost pirate LeChuck said:

Eller kanskje du bare har lysst på en PS5, sånn egentlig..

Ja, Spiderman ser jo morsomt ut. Kommer nok til å kjøpe når den blir tilgjengelig, og jeg går tom for spill jeg heller vil spille enn Spiderman (som er ganske mange). Men, enn så lenge er jeg meget fornøyd med XsX og AC.
Og mulitiplat spill ville jeg ikke spilt på PS5 uansett, siden XsX har bedre ytelse, så å kjøpe den før jeg har tid til å spille Spiderman hadde vært litt bortkastet. Så ift. RE8, så hadde det blitt spilt på XsX uansett. Men nå har de jo solgt eksklusive rettigheter til Sony, så da blir det jo ikke til å kjøpe det, såfremt de ikke setter ned prisen for spillet på XsX og PC ift. PS da.

Men takk for et konstruktivt innlegg, setter pris på det!

Lenke til kommentar
Rotekoppp skrev (1 time siden):

Ja, Spiderman ser jo morsomt ut. Kommer nok til å kjøpe når den blir tilgjengelig, og jeg går tom for spill jeg heller vil spille enn Spiderman (som er ganske mange). Men, enn så lenge er jeg meget fornøyd med XsX og AC.
Og mulitiplat spill ville jeg ikke spilt på PS5 uansett, siden XsX har bedre ytelse, så å kjøpe den før jeg har tid til å spille Spiderman hadde vært litt bortkastet. Så ift. RE8, så hadde det blitt spilt på XsX uansett. Men nå har de jo solgt eksklusive rettigheter til Sony, så da blir det jo ikke til å kjøpe det, såfremt de ikke setter ned prisen for spillet på XsX og PC ift. PS da.

Men takk for et konstruktivt innlegg, setter pris på det!

Microsoft fan*kremt* er stor i denne

Lenke til kommentar
Iki skrev (21 timer siden):

Nå er det en ekstremt kort demo.

Du starter i et lukket rom, lys kommer fra under en benk, da kryper du selvfølgelig under den.

Deretter kommer du i en gang med fult av dører som er sperret med lenker, du finner en avbitertang, så da klipper du selvfølgelig opp en dør.

Ettersom det eneste i rommet nå er ei bøtte, som har en svær "inspect" knapp på seg så trykker man på denne.

Der fikk du en nøkkel for å åpne hoveddøren til området.

Etter dette kommer du ut i et større rom, hvor det er en låst dør i enden, denne har et fjes på seg, og når du trykker "inspect" får du beskjed om at den mangler et øye.

Eneste veien du kan gå nå gir deg en ring med et øye på, så du putter den i den låste døren.

Osv.

I løpet av demoen har du ingenting som kommer etter deg, ingenting som stopper deg, og ingen forskjellige valg for å løse et problem.

Alt er helt rett frem, så det var langt lettere å gjennomføre enn demoen til re7.

Så det første du gjorde var alt dette, så kjapt som mulig for å bli fortest mulig ferdig?. De fleste bruker 20-30 minutter på å spille gjennom det. Du brukte 5-10 minutt...... (sier du)

Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (1 time siden):

Så det første du gjorde var alt dette, så kjapt som mulig for å bli fortest mulig ferdig?. De fleste bruker 20-30 minutter på å spille gjennom det. Du brukte 5-10 minutt...... (sier du)

Jeg sto ikke å gapet av grafikken.

Takket være HDR løsningen så lyste de forskjellige utgangene og slikt opp, så det var umulig å ikke gå rett frem.

Ettersom det ikke var noen fiender i demoen så var det ingenting å gjemme seg for eller unngå, så da var det bare å løpe rett frem.

Jeg prøvde ikke å bli ferdig så fort som mulig, men valgte heller ikke å stå stille.

Lenke til kommentar
Rotekoppp skrev (17 timer siden):

Ja, Spiderman ser jo morsomt ut. Kommer nok til å kjøpe når den blir tilgjengelig, og jeg går tom for spill jeg heller vil spille enn Spiderman (som er ganske mange). Men, enn så lenge er jeg meget fornøyd med XsX og AC.
Og mulitiplat spill ville jeg ikke spilt på PS5 uansett, siden XsX har bedre ytelse, så å kjøpe den før jeg har tid til å spille Spiderman hadde vært litt bortkastet. Så ift. RE8, så hadde det blitt spilt på XsX uansett. Men nå har de jo solgt eksklusive rettigheter til Sony, så da blir det jo ikke til å kjøpe det, såfremt de ikke setter ned prisen for spillet på XsX og PC ift. PS da.

Men takk for et konstruktivt innlegg, setter pris på det!

Er det ikke bare korte demoen som er eksklusiv da? Det kommer på pc og xbox samme dag som playstation?

Lenke til kommentar
Rotekoppp skrev (10 timer siden):

Kongen av seriøse og konstruktive tilbakemeldinger du. Har virkelig fått respekt for deg etter de intelligente innleggene dine. Kudos.

/s

Samme trollet som skryter av at han fikk tak i flere ps5 når andre fortviler. Kribler vel i tissen når han får en reaksjon tenker jeg. Ikke fôr trollet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Rotekoppp skrev (På 22.1.2021 den 2.13):

Så spennende ut. Ikke så skummelt som RE7ser det ut som, men kanskje litt mer interessante puzzles. Ble gira. Helt til de sa at det er lansert en PS5 eksklusiv demo, og at alle andre får den samme demoen en gang på våren.

Plutselig ble all interesse borte for dette spillet. Sparte de penga da ¯\_()_/¯ 

Hvorfor forsvinner interessen når du finner ut demoen er PS5 eksklusiv? Ser lenger ned du skriver det ikke er så vanskelig å være prinsippfast. Skulle tro om du så noe fra demoen og det du så interesserte deg så hadde det liten betydning hvilken plattform spillet ble lansert på. Synes du virker litt semi troll selv og har litt fuck PS5 vibber over det hele.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...