Gå til innhold

Asus ROG Strix Z390-F Gaming


ferale74

Anbefalte innlegg

Har bestilt et Asus ROG Strix Z390-F Gaming hovedkort ifra komplett før jul.

https://www.komplett.no/product/1103079

Har nå fått melding om at de ikke kan levere dette hovedkortet. Har kjøpt cpu og ram også, som er på vei posten basert på dette hovedkortet som utg pkt for resten av ordren.   
Sjekket også en del andre nettbutikker om de har dette kortet i shopen men har ikke funnet noen butikker som selger  

Er det noen som har anbefaling om et tilsvarende likt kort jeg kan kjøpe, da mtp på at det måvære av lik Eller bedre kvalitet. 

 

Takker for tips.  

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier ikke noe om hvilken cpu eller specs på ram.  Hva skal du hovedsaklig bruke pc til? Sekundær bruk?

Om du har angrefrist tid igjen på spesielt cpu men også Ram ville jeg vurdert og bruke den og gått for et Z490 oppsett.

Er Z490 aktuelt ville jeg sette litt på dette hovedkortet, egner seg godt for oc og gaming. Samt skal ha en konfigurasjon for Ram som egner seg spesielt godt for større mengde med rask Ram. Kommer an på bruk men en 10600K eller en 10700K vil fungere bra. 10850K og 10900K vil selvfølgelig fungere meget bra.          https://www.komplett.no/product/1161238/datautstyr/pc-komponenter/hovedkort/intel-socket/msi-meg-z490-unify-hovedkort#

Husk det er hovedkortet. som bestemmer hva du kan få ut av de andre komponentene. Bortkastet med "top of the line cpu, gpu og ram" om du ikke kan få tatt ut potensialet i disse om man kjøper et for slakt HK i forhold til andre komponenter. Selvfølgelig kan du være griseheldig med HK lotteriet og komme relativt greit ut av det med og kjøpe mid/low end hk..... psu av kvalitet og brukbart overskudd er heller ikke en uting

Endret av baggiebridges
glemte link til hovedkortet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...