Gå til innhold

Hjelp til kjøp av android-telefon


Anbefalte innlegg

Hei, trenger hjelp til anbefalinger om ny mobil. Har i dag en Huawei Mate 20 Pro, som jeg har hatt i to år. Har i utgangspunktet vært veldig fornøyd med denne. Det største irritasjonsmomentet med denne er at kameraet er zoomet inn på for eks Instagram og Snapchat. Ellers har jeg vært godt fornøyd, spesielt med vidvinkelkameraet. Det er ikke sånn at jeg må ha en ny telefon med en gang, men jeg vil i det minste begynne å se på alternativer. Har mista helt oversikten de siste årene. 

Preferanser: 

  • Må være Android, og må ha Google-tjenester. 
  • Skjermstørrelse: Har vært fornøyd med 6,3" nå, så kan gjerne være i nærheten. Vil ikke ha noe ekstremt stort siden jeg alltid har med mobilen på løpeturer.
  • Den bør tåle litt vann/svette. Har ikke planer om å bade med den. 
  • Lagring: Har 128 GB i dag, og det er nok til mitt bruk. 
  • Kamera: Vil helst ha noe som ikke er dårligere enn det jeg har i dag. Bør være bra på vidvinkel. 
  • Batteri: Har 4200 mAh i dag, og det holder hele dagen. Har ikke noe i mot å lade en gang i døgnet. 
  • Skal ikke spille på den, blir også minimalt med film. 
  • Må kunne bruke den til å betale trådløst med.
  • Foretrekker USB-C. Trådløs lading er ikke viktig. 
  • Har ingen spesielle preferanser for merke. 
  • Ny telefon må føles som en oppgradering fra nåværende. 
  • Kan være åpen for å kjøpe brukt.
  • Pris: Veldig usikker her. Ser ikke for meg å bruke 15k, men rundt 10 kan være aktuelt. Gjerne mindre om jeg får noe bra som passer mine preferanser. 
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...