Gå til innhold

Gazzz

Anbefalte innlegg

Hei

Det har seg slik at jeg ikke finner ett av mine magasiner, og lever med en temmelig sterk angst pga. dette. Jeg har vurdert å skaffe meg et sivilt, men ser at det er vanskelig dersom man skal holde seg innenfor loven, og konkludert med at jeg må skrive TS eller lete som f. Hvilke konsekvenser annet enn økonomiske kan en taps og skademelding (TS) på et magasin gi? Jeg tenker spesielt mtp. tjenesteuttalelsen.

Takk på forhånd :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke første gang noen har mistet et magasin, så du trenger ikke stresse mer enn nødvendig. Først og fremst burde du høre med resten av troppen om noen har et ekstra. Hvis ikke er det bare å fylle ut en TS, og du får et nytt. Er nok mulighet for at du blir trekt for det på tjenestetilleget ditt  og muligens litt kjeft på oppstilling  ellers får det ikke mer konsekvenser. Så lenge du ikke skriver en hel haug med TS-er, og fra nå av klarer å holde orden på tingene dine, så vil det ikke ha noe å si for tjenesteuttalelsen.

Endret av KristerBK
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gazzz skrev (På 21.1.2021 den 15.33):

Jeg har vurdert å skaffe meg et sivilt, men ser at det er vanskelig dersom man skal holde seg innenfor loven

Dette vil gi deg langt større problemer enn om du manner deg opp og leverer en TS. Du er ikke den første som har mistet et magasin, og du blir garantert ikke den siste.

Nå er det en liten stund siden du opprettet dette emnet, så hvordan gikk det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...