Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kanskje en årsak til smerter


Empress

Anbefalte innlegg

Det begynte for noen år siden, litt mildere smerter i kroppen og så har det blitt litt sterkere, først tenkte jeg det kanskje var fordi når man blir eldre så blir man mer og mer vant til og lei omgivelsene sine siden vi bor i et samfunn på en måte og ikke i naturen som dyr gjør, men så en kveld i senga fikk jeg en slags åpenbaring, husker ikke helt nøyaktig hva jeg tenkte og skjønte, men det var noe med at sinnet vårt skaper disse smertene selv, for eksempel, si at du er i en bilulykke og kommer fra det ganske uskadd, men senere så utvikler du hodepine etter traumet som du kan gjøre med andre ulykker også, legene tester deg og finner ingenting galt, men du har fortsatt vondt, ingen kanskje tenker på at siden du var i en nettopp en bilulykke at så har du innerst inne innsett at man egentlig ikke bør kjøre bil fordi det er så farlig, nettopp, du begynner å omstille deg på en annen virkelighet og ønsker å finne en løsning på det så andre slutter å gjøre det samme, ja akkurat, det var sinnet ditt som skapte disse smertene til å begynne med på grunn av omstillingen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...