Gå til innhold

FEATURE: Her er de ti spillene Espen ser mest frem til i 2021


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sluttet å glede meg til spill, det spillet jeg gledet meg mest til i fjor, Medal of honor above and byond,  levde ikke opp til forventningene.  Jeg hadde det veldig gøy med spillet, men man sitter hele tiden med følelsen at det kunne hvert så mye bedre.

Og nå som jeg nesten bare spiller VR, dukker det hele tiden opp fantastisk flotte spill, man aldri har hørt om før man finner de på steam. 

Tales of glory 2, et lite ukjent spill er antageligvis det morsomste jeg har hatt i et Singleplayer FPS på 10+ år.

Og Battlegroup VR som jeg fant ved en tilfeldighet for noen dager siden, lar meg så på broen til stort romskip å lede eb flåte i episke rom kamper  bare 3 tastetrykk og hånd bevegelser, der jeg kan stå og se en torpedo krasje inn i skjoldet på skipet mitt og virkelig få følelsen av at skjoldet faktisk er en fysisk barære som reddet meg fra å få torpedoen rett i ansiktet.

Så ja, glede seg til spill er ikke vists, sjangsen er jeg finner noe jeg liker bedre ved en tilfeldighet mens jeg venter. 

Lenke til kommentar

Frå dei tre listene eg har lest på Gamer er det nok Road 96 som gjorde meg mest nysgjerrig.

Sjølv ser eg mest fram til Pathfinder: Wrath of the Righteous som kjem i juni. Forrige spelet frå Owlcat Games, Pathfinder: Kingmaker, er min personlege favoritt i frå forrige tiår. Men om ein ikkje taklar bugs bør ein halda seg unna i eit år eller to...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...