Gå til innhold

LG 65CX og Rikstv og Cam modul - får ikke inn kanalene


Anbefalte innlegg

Hei !

Trenger hjelp er. Etter å ha søkt opp kanalene på Rikstv med antenne og cam modul så for jeg ikke inn annet enn NRK. Må jeg ha ny cam modul og tv kort ? Eller er ikke CX godkjent av Rikstv enda ? For kan ikke finne den på godkjent listen hos Rikstv (står kun frem til 2019 på hjemmesiden dems). Noen tips til å få frem kanalene igjen ? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mannen med ljåen skrev (1 time siden):

Minner litt om denne gamle tråden.

 

 

Mannen med ljåen skrev (1 time siden):

Finner den alle kanalene hvis cam-modulen ikke er tilkoblet?

De vil selvsagt ikke virke, da de er kryptert. Unntatt NRK, da.

Nei, finner ikke noe. Mistenker det er cam modulen som er gammel. Har best. ny cam modul på rikstv nå siden den ikke koster noe og drar innom elkjøp imorgen også og få ordnet ny cam modul. Har bra signaler når sjekker på tven.

Lenke til kommentar

Dette begynner å bli lenge siden, men jeg trodde ikke det var kvaitetsforskjeller på CAM-moduler?
Min heter Strong.

Mitt forslag er å gjøre som jeg gjorde da jeg hadde disse vanskelige problemene som er vanskelige å identifisere.

Ta med CAM-modulen og Riks-TV-kortet til et elektrovarehus. Be dem plugge det inn i et apparat som de VET er i orden.
Vi fikk inn alle kanalene på Expert med min CAM-modul og Riks-TV-kort, selv om apparatet hjemme ikke klarte det.
Du vil ikke tro hvor mange timer med feilsøking jeg var gjennom før jeg innså at problemet lå i TVen fra Philips, og et apparat fra LG løste problemet.
Jeg har fremdeles apparatet fra LG. Funker perfekt, men vi er ikke lengre Riks-TV-kunde.
Jeg har bare positivt å si om dette nå 11 år gamle apparatet.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
Mannen med ljåen skrev (8 timer siden):

Dette begynner å bli lenge siden, men jeg trodde ikke det var kvaitetsforskjeller på CAM-moduler?
Min heter Strong.

Mitt forslag er å gjøre som jeg gjorde da jeg hadde disse vanskelige problemene som er vanskelige å identifisere.

Ta med CAM-modulen og Riks-TV-kortet til et elektrovarehus. Be dem plugge det inn i et apparat som de VET er i orden.
Vi fikk inn alle kanalene på Expert med min CAM-modul og Riks-TV-kort, selv om apparatet hjemme ikke klarte det.
Du vil ikke tro hvor mange timer med feilsøking jeg var gjennom før jeg innså at problemet lå i TVen fra Philips, og et apparat fra LG løste problemet.
Jeg har fremdeles apparatet fra LG. Funker perfekt, men vi er ikke lengre Riks-TV-kunde.
Jeg har bare positivt å si om dette nå 11 år gamle apparatet.

Har idag cam modul som heter: NEOTION CI+ 1 som snart er 10 år gammelt. Det har bestilt hos Rikstv er Strong 7064.

Endret av Frode68
Lenke til kommentar
  • Hårek endret tittelen til LG 65CX og Rikstv og Cam modul - får ikke inn kanalene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...