Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn bør velge høye kvinner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sedsberg skrev (29 minutter siden):

Ja jeg har skjønt det og gjør min jobb ved å holde meg langt unna damer, slik de vil man skal gjøre. Skulle ønske alle stygge og lave menn gjorde det samme.

så høye kvinner er ikke damer. du velger jo selv vekk kvinner fordi dem er for høye. 

Lenke til kommentar
sensual skrev (17 minutter siden):

I stedet for å diskriminere mot kvinner som er høyere enn 165cm så bør dere tenke etter hvordan det er når dere blir diskriminert mot for å være «for lav». Menn er minst like ille som kvinner på det området. Stygge kvinner lider mer under lookisme enn menn. 

Vis gjerne kor du har sett "ingen kvinner over 165"

Lenke til kommentar

Jeg har en preferanse som sier at jeg ikke ønsker ei jente som er høyere enn meg. Jeg har også andre preferanser mot fedme ( ikke overvekt). dette er ting jeg ikke kan styre, det er bare slik det er. Å kalle det diskriminering synes jeg er ugreit.  I praksis så betyr det at jeg sveiper vekk jenter som er skikkelig overvektige, eller høyere enn meg. Jeg går ikke aktivt ut og skriver slike krav, slik mange kvinner gjør. 

 

Dessverre, så er attraksjon viktig i forhold, det er bare sånn det er, men heldigvis så er det ikke det viktigste. 

Endret av Baranladion
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Baranladion skrev (24 minutter siden):

Jeg har en preferanse som sier at jeg ikke ønsker ei jente som er høyere enn meg. Jeg har også andre preferanser mot fedme ( ikke overvekt). dette er ting jeg ikke kan styre, det er bare slik det er. Å kalle det diskriminering synes jeg er ugreit. 

Dessverre, så er attraksjon viktig i forhold, det er bare sånn det er, men heldigvis så er det ikke det viktigste. 

fedme er usunt og foranderlig. høyde hudfarge øyenfarge naturlig hårfarge er ikke det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest ac0d3...8f1

Jeg dater gjerne en dame som er høyere enn meg, men man blir jo valgt bort av nettopp disse høye kvinnene fordi man er lav 😆 Da hjelper det lite med masse humor og en trent fysikk.

Hilsen mann på 170

Anonymous poster hash: ac0d3...8f1

Lenke til kommentar
Gjest ac0d3...8f1 skrev (24 minutter siden):

Jeg dater gjerne en dame som er høyere enn meg, men man blir jo valgt bort av nettopp disse høye kvinnene fordi man er lav 😆 Da hjelper det lite med masse humor og en trent fysikk.

Hilsen mann på 170

Anonymous poster hash: ac0d3...8f1

det er lave kvinner under 160 som forlanger menn 180+

Lenke til kommentar
Urealistisk skrev (24 minutter siden):

For noen rotete innlegg! Hvorfor begynner dere å skrive om "stygge kvinner"? Fordi høye kvinner er det samme som stygge kvinner? 

Jeg er høy men ikke stygg.

det er bra. mange menn synes det er stygt å være høy. jeg bare nevner lookisme for det har med høyde å gjøre.

Lenke til kommentar
sensual skrev (5 minutter siden):

det er lave kvinner under 160 som forlanger menn 180+

Tullprat, det jeg oftest ser er typ" Jeg er 175 høy (sjiraff emoji) du er høyere enn dette. 

 

sensual skrev (2 minutter siden):

det er bra. mange menn synes det er stygt å være høy. jeg bare nevner lookisme for det har med høyde å gjøre.

Det kan også tenkes at mennene ikke tenner på damer som er høyere enn dem selv, det betyr nødvendigvis ikke at høyden gjør dem "stygge". 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
sensual skrev (1 minutt siden):

lookisme er diskriminering basert på utseende, ting man ikke kan kontrollere naturlig

Jeg er pen nok til at høyden ikke har vært noe hinder. Er verre å være høy og mindre pen enn å være liten og mindre pen. Kjenner også andre kvinner på den høyden, og er utseendet på plass så er høyden kanskje bsre et pluss. Små kvinner har veldig lett for å bli butte og kompakte. Det er jo fordelen med høyde, jeg slipper å få de runde formene. 

Lenke til kommentar
Baranladion skrev (32 minutter siden):

Tullprat, det jeg oftest ser er typ" Jeg er 175 høy (sjiraff emoji) du er høyere enn dette. 

 

Det kan også tenkes at mennene ikke tenner på damer som er høyere enn dem selv, det betyr nødvendigvis ikke at høyden gjør dem "stygge". 

 

det er ikke tull. de fleste kortvokste og lave damer forlanger menn 180, 185, 190 +++ og høye menn tolererer det. så ender lave menn med og også velge bort høye kvinner for dem ikke føler seg maskuline nok så lave kvinner ødelegger faktisk for lave menn.

Endret av sensual
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...