Gå til innhold

Meråker på sommaren ?


harr.

Anbefalte innlegg

Jag har länge funderat på att åka till Meråker på sommaren, har åkt igenom orten flera gånger men aldrig stannat där. 

Finns det vandrarhem eller andra relativt billiga boenden i orten eller i närheten ?  

Finns det mycket vandringsleder etc. ? 

För det fall det blir språkförbistringar finns här en googletranslate översättning av inlägget till norska: 

 

Jeg har lenge vurdert å gå til Meråker om sommeren, har gått gjennom byen flere ganger, men aldri bodd der. Er det herberger eller annen relativt billig overnatting på feriestedet eller i nærheten? Er det mange turstier etc.?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
harr. skrev (På 16.1.2021 den 22.09):

Jag har länge funderat på att åka till Meråker på sommaren, har åkt igenom orten flera gånger men aldrig stannat där. 

Finns det vandrarhem eller andra relativt billiga boenden i orten eller i närheten ?  

Finns det mycket vandringsleder etc. ? 

För det fall det blir språkförbistringar finns här en googletranslate översättning av inlägget till norska: 

 

Jeg har lenge vurdert å gå til Meråker om sommeren, har gått gjennom byen flere ganger, men aldri bodd der. Er det herberger eller annen relativt billig overnatting på feriestedet eller i nærheten? Er det mange turstier etc.?

 

Kan det være en ide å bo på Storlien. Er vel langt flere overnattingsmuligheter der, og ikke lange veien til Meråker.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
The Avatar skrev (På 16.1.2021 den 22.25):

Meråker er ein forholdsvis liten plass men det er både campingplass og vandreheim. 

Eg har ikkje sjølv gått tur i Meråker, men det er mange turstiar i området, spørsmålet er berre kva du er ute etter, rolige dagsturar eller overnattingstur i fjellet? 

Jag är mer ute efter lite kortare  dagturer. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...