Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, Mumriken said:

Pleide å stå i manualen til multi rail psuer før i tiden. Do not cross rails eller noe i den duren. Det blir jo egentlig det samme eller verre 

Hmm en skal ikke koble to forskjellige linjer fra samme psu til et skjermkort ?

En har vel ikke så mange valg om en bruker 750-850 watt psu på et 3090 kort ?

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar
Just now, Sarasin said:

Nå har jeg 3 kort, da - så det burde være mulig å holde fokus :p Men å kjøre for eksempel 5700 XT + Vega på én PSU og bare en Vega (eventuelt + 580) på en annen PSU? Da snakker vi kun strømkontaktene i kortet :)

 

Det går fint, men om du bruker risere så skal riser strøm og gpu strøm også være fra samme PSU

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, MariusJS said:

3080?

Hvor mye du bruker PC'en har noe å si

Ja, det har jeg lurt på:

Sånn som nå miner jeg samtidig som jeg bruker skjermkortet som faktisk skjermkort. Har bare Firefox oppe med 10 faner-ish. Hvor mye påvirker det MH/s?

Dersom jeg hadde brukt iGPU og lukket Firefox? Har alle småting kjørende i bakgrunnen som steam, epic osv - har det noe å si?

Endret av Sarasin
Lenke til kommentar
MariusJS skrev (3 minutter siden):

3080?

Hvor mye du bruker PC'en har noe å si

3070+1070, 1070'et er ikke spesielt effektivt, men utgjør 1,5 utbetalinger i måneden i forhold til 1,2.

Gir mening hvis pc bruk har noe å si da ja, venter egentlig bare på kabinett så blir mining rig stående helt for seg selv.

Endret av NAVer
Lenke til kommentar

Bruk integrert grafikk hvis du skal bruke PC-en. Med 3080 kan du miste alt fra 5-10 til 30-40 MH/s. Jeg spiller Hearthstone og det spiser 30-40 MH/s. Jeg har deler til en rigg til på postkontoret og da får jeg frigjort to maskiner som kun skal mine om natta slik at jeg kan jobbe og spille så mye jeg vill om dagene.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Sarasin skrev (1 minutt siden):

Ja, det har jeg lurt på:

Sånn som nå miner jeg samtidig som jeg bruker skjermkortet som faktisk skjermkort. Har bare Firefox oppe med 10 faner-ish. Hvor mye påvirker det MH/s?

Dersom jeg hadde brukt iGPU og lukket Firefox? Har alle småting kjørende i bakgrunnen som steam, epic osv - har det noe å si?

Laveste fallene på høyre siden er med bruk av integrert mens jeg surfer/browser spill osv, visste ikke at det hadde så stor betydning før nå som jeg sjekka.

XPypZ1G.png

Lenke til kommentar
55 minutes ago, NAVer said:

Trodde current var hva jeg fikk av ETH fra pool, får mye raskere 0.00001 ETH når den er høyere. Hvis det ikke har noe å si da går jo dette plettfritt :w00t:

Ja, det er hva du får fra pool, men siden grønn er stabilt høy med kun en liten dip i midten der er det vel ok fra din side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...