Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

On 9/26/2022 at 9:38 PM, BadCat said:

ETH har styrket seg og så vidt jeg kan se går det gradvis bedre og bedre med mining av ETC.

 

Spådommene har ikke helt slått til. ETC gikk opp til 300 ths men har droppet kraftig og ligger nå på 140 ths. Mange har nok droppet ut fra gamet med slike gevinster man ser om dagen, det er relativt magre tider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3 hours ago, belsby said:

Jeg miner ETC via 2miners og får da utbetalt i BTC. Fungerer helt perfekt.

https://2miners.com/blog/get-paid-in-bitcoin-for-altcoin-mining-btc-payouts-for-gpu-mined-etc-ergo-rvn/

Har også Firi, men som sagt så har de ikke Etc ennå. Sendte mail til Firi og de kan støtte ETC i fremtiden viss de får nok henvendelser om dette. Se link under til Firi der dere kan legge inn ønske om bla. ETC. Denne linken fikk jeg fra Firi Kundeservice.

Du kan melde din interesse for en spesifikk coin her:
https://forms.gle/Q9qTrZydjky528288

 

 

 

Takk, akkurat hva jeg ville ha :)

Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (1 time siden):

Jeg er og litt nysgjerrig på hvordan de som er store tenker. Lar de utstyret "stå til det dævver", men uten å kjøpe nytt? Det virker jo som at mange prøver stå i dette uten å selge seg ned (og mine med tap), ellers ville man vel sett noe høyere payouts.

De selger nok ikke noe utstyr i påvente av bedre profitt etter hvert. Perfekt tidspunkt å kjøpe flere gpu’er nå med de prisene vi ser. Det er selvsagt litt gambling men det kan betale seg bra etter hvert..

Lenke til kommentar
AlpejoHn skrev (2 timer siden):

De selger nok ikke noe utstyr i påvente av bedre profitt etter hvert. Perfekt tidspunkt å kjøpe flere gpu’er nå med de prisene vi ser. Det er selvsagt litt gambling men det kan betale seg bra etter hvert..

Blir vel flere coins som går over til pos etter hvert, så dumt å ikke selge.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hele greia var teit. En beleilig damage control/PR boost å velge mining som en syndebukk. Det er samme greia igjen med 40-serien nesten uten mining. Jeg tror folk går lei til slutt hvis NVIDIA og AiB-partnere begynner å stacke opp kort før lansering. Det er milt sagt patetisk hvor få 4090 ROG Strix OC de greier å levere. Etterspørselen er ikke så stor i Norge at de lett kunne ha matchet den 1:1. Etterspørselen vierker større enn den er på grunn av veldig få kort. Det begrenser seg selv hvor mange som greier å dra fram 27k sånn helt uten videre.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (29 minutter siden):

Virker ganske tåpelig. Før "please don't use our cards for mining!!!!". Nå: "please, please, please you can do anything you want - just buy our inventory!!!".

Drit og dra, sier jeg. Ville de ha minere på laget, kunne de gitt en lang faen i å implementere LHR. Skulle miningen ta seg opp igjen, skrur de det bare på igjen.

Jeg har sagt det før og jeg kan si det igjen, Nvidia driter i meg og deg, så lenge de kan tjene mye penger, men de kan late som de er min og din venn, men sånn er det vel stort sett i alle bransjer som tjener penger desverre, grådigheten har ingen grenser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...
TheKims skrev (28 minutter siden):

Hoppet over på Kaspa mining etter at ETH gikk POS. Var idiot og solgte det meste tidligere i vår for 2500kr. Det hadde vært verdt ca 50K i dag :wallbash:

Hehe, kjenner følelsen, jeg casha ut det meste av eth da vi holder på og fikse uteområdet og skal bygge garasje, selvfølgelig så er nå eth på vei oppover, jeg solgte når den lå på 1500$ sjekka nå og den er rundt  2100 ca :lol:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...