Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Kalle Klo skrev (4 minutter siden):

Slot må være minimum 8x, sjekk hovedkortmanualen. Kan også være du må sette opp PCI-versjon. Du må også ha en dummy HDMI plugg koblet inn.

Ty! Er et gammelt hovedkort jeg bruker. A75 chipset. Så må vel inn i bios å kikke 😅 men takk for hjelpa! 

Har skjerm tilkoblet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sveibuen skrev (15 minutter siden):

Ty! Er et gammelt hovedkort jeg bruker. A75 chipset. Så må vel inn i bios å kikke 😅 men takk for hjelpa! 

Har skjerm tilkoblet.

Fikk noe tull her og når jeg satt 2 3060 i ett nyere hk, måtte putte de i ett eldre Hk med 3 PCI 16x spor da fungerte det, ellers fikk jeg bare 30 på det ene og 60 på det andre ca.

 

En annen rar ting er som at kortene krangler om hvem som skal levere signal for når jeg har dummy i ene kortet og det andre tilkoplet skjerm blir alle programmer jeg har oppe usynlige, eller at det forsvinner til skjerm no2 som er dummy 😂 men gjør nå uansett ikke noe, PC står i kjeller med 2 dummy plugger i og funker fint 🙂

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (1 time siden):

Fikk noe tull her og når jeg satt 2 3060 i ett nyere hk, måtte putte de i ett eldre Hk med 3 PCI 16x spor da fungerte det, ellers fikk jeg bare 30 på det ene og 60 på det andre ca.

 

En annen rar ting er som at kortene krangler om hvem som skal levere signal for når jeg har dummy i ene kortet og det andre tilkoplet skjerm blir alle programmer jeg har oppe usynlige, eller at det forsvinner til skjerm no2 som er dummy 😂 men gjør nå uansett ikke noe, PC står i kjeller med 2 dummy plugger i og funker fint 🙂

Okei, er snakk om 2 PCer her. Hovedpc har 3070

2nd PC har 3060. 

Har skjerm til begge PCene. Bare litt merkelig, men ska inni bios å sjekke.

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (8 timer siden):

Fikk noe tull her og når jeg satt 2 3060 i ett nyere hk, måtte putte de i ett eldre Hk med 3 PCI 16x spor da fungerte det, ellers fikk jeg bare 30 på det ene og 60 på det andre ca.

 

En annen rar ting er som at kortene krangler om hvem som skal levere signal for når jeg har dummy i ene kortet og det andre tilkoplet skjerm blir alle programmer jeg har oppe usynlige, eller at det forsvinner til skjerm no2 som er dummy 😂 men gjør nå uansett ikke noe, PC står i kjeller med 2 dummy plugger i og funker fint 🙂

Fant ut av det! Er bare PCIE versjon 2 på hk. Så da nytter det vel ikke å få noe høyere en 25-26MH/s 😕

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (5 timer siden):

Får håpe det, er ikke sikkert det blir værre å mine heller etter som jeg har forstått, er vel ikke noen som vet det helt sikkert.

Nå er gas fees så lave at overgangen til EIP 1559 ikke vil utgjøre noen forskjell fra dagens inntjening. 

Lenke til kommentar
4 hours ago, Le_Chuck said:

Nå er gas fees så lave at overgangen til EIP 1559 ikke vil utgjøre noen forskjell fra dagens inntjening. 

Eip har kjørt på testnet i flere dager, estimater tilsier ca lik difficulty som i dag. Men det er vel enda lenger frem at man skal begynne å burne gasfees som da vil redusere eth i omløp og total eth vil krympe.

Lenke til kommentar
MenuM skrev (50 minutter siden):

Har nå fått satt opp to kort som miner, når jeg skal spille er det da mulig å la det ene kortet fortsette å mine mens det andre brukes til spilling?

 

NiceHash QuickMiner har i alle fall "Game mode" funksjon som gjør dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...