Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sarasin skrev (2 minutter siden):

Burde vi ikke ha en egen skatte- og avgiftstråd? Da hadde det kanskje vært lettere å få oversikt?

Dette handler jo ikke direkte om Kryptovaluta mining med skjermkort, mener jeg :)

Det var egentlig en god ide, burde bare fått noen habile personer til å skrevet en del informativt i første posten :) 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Haha :p Det blir i alle fall ikke meg, for jeg har utrooooolig lite peiling på akkurat den biten ;) Men det er sikkert noen som tar ansvar :)

Er det forresten noen som har fått testet Afterburner 4.6.4 (Beta2)? Ser at de blant annet har lagt inn økning av minne på 30x0-kortene, og Voltagecontrol for 6700XT :D Men om den bare er søppel, så gidder jeg ikke ta sjansen enda - men hvis noen har testet den og den er stabil, kan det jo kanskje være noe å hente? 

Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (6 minutter siden):

Hmm komplett flytta psu til 14 april... pris 3790 kr

proshop har ingen info  pris 3290...

hverken cpu eller gpu har jeg noe som helst antydning på når kommer... kanselere komplett bestillinga  eller drite i 500 kroner å ta fra den som sender først ?

Eller drite i å være så fancy, ingen som bryr seg om innsida av pc'n din likevel, om de da ikke er 14 år😂 og heller gå for Corsair, fikk visst 2 stk 1000w i Posten plutselig.😁

Lenke til kommentar
10 minutes ago, idleman_2 said:

Hmm komplett flytta psu til 14 april... pris 3790 kr

proshop har ingen info  pris 3290...

hverken cpu eller gpu har jeg noe som helst antydning på når kommer... kanselere komplett bestillinga  eller drite i 500 kroner å ta fra den som sender først ?

Og det har jo svært mye med trådtema å gjøre.....

Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (9 timer siden):

Hmm hiveos og etherium berlin upgrade....  påvirker dette oss minere på noe sett?  Leser at En må oppgradere client etc ?

Har prøvd å google hiveos etherium berlin upgrader og finner vel lite eller ingenting-...

Det er pool som må oppgradere, du trenger ikke tenke på noe.

Endret av KjellV
Typo
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Hvis jeg skal sammenligne mining-performance mellom kort, tenker jeg at å bare se på nicehash i utgangspunktet er en grei start om man ikke kjenner kortene så godt. Men, tar f.eks. estimatet på rundt $8.60/3080 hensyn til at man kanskje må gjøre noe med minnet for å unngå overoppheting (jeg antar det påvirker ytelsen negativt)?

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (3 timer siden):

gigabyte geforce gtx 1660 super oc 6g noen som har noen bra Settings i MSI Afterburner med dette kortet?

Får rundt 24MH/s med Core +0, Memory +800, Power Limit 68

Tja, kan vel ikke akkurat klage nå :grin: Edit... Nede på 75w med 31.52MH/s nå :) 

1660S.jpg

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...