Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, kremt said:

Tastet du hele ipv6 adressen?

På ethermine.org tastet jeg bare inn wallet adress slik som ha over i YT videoen

Her er config

Spoiler

PhoenixMiner.exe -pool eu1.ethermine.org:4444 -wal bc1qs2t7v6dsrls08qwgvkmq38tj9f062askj9ul2h -worker 3090 -epsw x -mode 1 -log 0 -mport 0 -etha 0 -ftime 55 -retrydelay 1 -tt 00 -tstop 89  -coin eth

 

Lenke til kommentar
Mumriken skrev (17 minutter siden):

På ethermine.org tastet jeg bare inn wallet adress slik som ha over i YT videoen

Her er config

  Skjul innhold

PhoenixMiner.exe -pool eu1.ethermine.org:4444 -wal bc1qs2t7v6dsrls08qwgvkmq38tj9f062askj9ul2h -worker 3090 -epsw x -mode 1 -log 0 -mport 0 -etha 0 -ftime 55 -retrydelay 1 -tt 00 -tstop 89  -coin eth

 

Sikker på at det er hele adressen? Starter vel vanligvis med "0x".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (9 minutter siden):

da har jeg fyrt i gang en Acer maskin med ett 3070 kort, ser ut for at det ligger på ca 51MH/s med skjerm på Gpu ligger på rundt 74C og strøm ca 210w, er dette bra/dårlig? 

Har og installert Afterburner, men usikker på settings for å få det best.

du kan jo starte med power 55%, core clock -502, memory clock +1300

Lenke til kommentar
11 minutes ago, Dragonlove said:

da har jeg fyrt i gang en Acer maskin med ett 3070 kort, ser ut for at det ligger på ca 51MH/s med skjerm på Gpu ligger på rundt 74C og strøm ca 210w, er dette bra/dårlig? 

Har og installert Afterburner, men usikker på settings for å få det best.

Det er ganske rævva, ja prøv 60% power, +1200 på mem og -350 på core, så skrur du videre derifra

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (11 minutter siden):

da har jeg fyrt i gang en Acer maskin med ett 3070 kort, ser ut for at det ligger på ca 51MH/s med skjerm på Gpu ligger på rundt 74C og strøm ca 210w, er dette bra/dårlig? 

Har og installert Afterburner, men usikker på settings for å få det best.

Powerlimit 80% Memory + 1200 Mhz du bør få ca 60mh/s

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (14 minutter siden):

da har jeg fyrt i gang en Acer maskin med ett 3070 kort, ser ut for at det ligger på ca 51MH/s med skjerm på Gpu ligger på rundt 74C og strøm ca 210w, er dette bra/dårlig? 

Har og installert Afterburner, men usikker på settings for å få det best.

Målet er power limit 52% (125W). Jeg begynner alltid der og med core -200 og mem +1200 og tar det derfra. Ikke opplevd noen kort under +1200 enda, de fleste 3070'ene her går til +1300. Utenom Gainward da 🤣

Endret av KjellV
Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (Akkurat nå):

Jeg kjører tydeligvis for mye power 😜 Får du til det der stabilt og i så fall hvilket kort?

2 stk asus 3070 TUF, 1 stk zotac 3070 dual fan, 1 stk gainward 3070.

monterte akkurat inn (og ut) kort nummer 5, fikk store windows problemer med det kortet i pcen, såvidt windows klarte å boote.

får noe "extended attributes inconsistent" feilmelding

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...