Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, BadCat said:

Huff! Jeg og en kompis bestilte mange når vi først skulle bestille.

De har/hadde noe greier hos Multicom, men det så unødvendig komplisert ut.

Kan alltids være den PSU'en jeg kjørte, men systemet nektet å se 5 av GPU'en med den der, fungerer plettfritt med binders trikset

Lenke til kommentar

Klin umulig å få support på Coinbase. Chatboten leder inn i ei blindgate og alle supportformene gir mange felter å fylle ut hvis man  velger en kategori som absolutt ikke passer med problemet. Er det for å kamuflere at det ikke finnes noe support?

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
5 minutes ago, BadCat said:

Klin umulig å få support på Coinbase. Chatboten leder inn i ei blindgate og alle supportformene gir mange felter å fylle ut hvis man  velger en kategori som absolutt ikke passer med problemet. Er det for å kamuflere at det ikke finnes noe support?

Har selv kuttet coinbase etter jeg har sett hvor mye fees det faktisk er der 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
BadCat skrev (5 minutter siden):

Klin umulig å få support på Coinbase. Chatboten leder inn i ei blindgate og alle supportformene gir mange felter å fylle ut hvis man  velger en kategori som absolutt ikke passer med problemet. Er det for å kamuflere at det ikke finnes noe support?

Ja det er helt håpløst med Amerikanske tek selskaper og support. Håper du ikke har for mye der inne. Jeg drepte mobilen min med google authenticator kodene på. Har ventet 2 uker på svar.

Lenke til kommentar
muuha skrev (1 time siden):

Er det seriøst noen som betaler f.eks 80k for rig med 5 stk 3060/3070 ? Har ikke fulgt med på finn

Jeg vet ikke, men hvis jeg skulle følge prisene på Finn, ville riggene mine være verdt over 100k. 

Noen her som har prøvd å selge riggene sine på Finn, og vet om en faktisk kan få solgt til slike sinnssyke priser?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...