Gå til innhold

Akkurat nå får du Star Wars Battlefront II gratis på PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satyrion skrev (2 timer siden):

Større flopp av et multiplayer spill må du lete lenge etter. Om det hadde vært free to play hadde det sikkert ikke hatt noe særlig spillere uansett. 

Helt feil.

Beste star wars multiplayer spillet for øyeblikket, og enkelt på høyde med CoD eller Battlefield.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
TylerDurden777 skrev (3 timer siden):

CoD og Battlefield som om det skulle være en god ting... Møkkaspill. BF 2 og Bf 3 var bra

Dette er som sagt på høyde med Battlefield.

Altså 2 eller 3, eller 1 eller 5.

Jeg ville gått så langt som å si at det er noe av det beste dice har laget.

Å være negativ til noe du ikke har prøvd er bare dumt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Alexander4840 skrev (På 16.1.2021 den 12.37):

Tenkte på Totalbiscuit da jeg så at dette spillet var gratis igår :_)
RIP

Savner han utrolig mye og.. Han er nok den personen som har fokusert på PC mest av alle de som driver på YouTube når det kommer til spill.. Det er ingen som kommer i nærheten av hans videoer..  

MrLuni skrev (På 16.1.2021 den 10.30):

Tenkte jeg skulle teste dette i helga. FLOTT grafikk! Meeen online delen fungerer ikke. Pointless da..

Den funker.. Serverne er bare overbelastet fordi det er så mange nye spillere.. EA driver å skalerer det opp. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Complexity skrev (3 timer siden):

Er det online save på kampanjen?

Lasta ned ned på laptoppen og tenkte å begynne litt i kveld, men tenkte å fortsette på stasjonæren i morgen.

Var knotete at man måtte installere både Epic Launcher og Origin, men skal ikke klage når det er gratis.

Det vil jeg tro. 

Lenke til kommentar

Har spilt dette on/off fra ca februar 2020, da jeg oppdaget at det var tilgjengelig gjennom det billige abonnementet til EA. (Tenkte at 33kr var lite for å ihvertfall teste ut BF1 og 2 i en måned..) Så jeg kom inn på et tidspunkt hvor spillet virkelig hadde kommet seg med content osv. Liker at man får innhold fra alle tre triologiene. Må innrømme at det ble mye co-op for å levle opp klasser osv en god stund, følte også at det var en mer avslappende modus. Nå som det er masse nye folk er det kanskje på tide å prøve seg på mer galactic assault og capital supremacy.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...