Gå til innhold

The Division-utviklerne skal lage et historiedrevet Star Wars-spill med en åpen verden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
14 minutes ago, bat-fan said:

håper de tar noe annet enn tattoine.

håper de velger enn planet med skoger fjell, ørkener, fjell byer ogs videre. selv om det ikke er mange av dem. selv har jeg ikke noe mye mot far cry så håper det blir sånn

Føler det har vært så mye Tatooine siden Disney tok over at det begynner å bli litt useriøst. Jedha og Jakku er basically Tatooine.

Forstår at det er det desidert enkleste og billigste miljøet å filme i, så det blir vel enda mer å se av ørken også i tidene fremover :D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, åpen-verden spill basert på sandørken blir bra det *kremt kremt*

Men fra spøk til bazooka, hvis handlingen også strekker seg over flere planeter og åpen verden, så kan det jo bli bra. Får håpe det ikke blir noen single player mmorpg.

Blir spennende å se hva de presterer å komme med.

Lenke til kommentar

Ubisoft lager jo de mest middelmådige spillene i verden, så det her er bare en skuffelse. (Watch dogs, Farcry. osv.)

I tillegg var ikke Jedi fallen order et bra spill i det hele tatt. 90% av spillet er jo Puzzles og platforming fra crash bandicoot eraen. Resterende 10% er å drepe de samme fiendene om og om igjen.

Så ingen håp for Ubisoft her nei.

 

Lenke til kommentar
Mriceluver skrev (52 minutter siden):

I tillegg var ikke Jedi fallen order et bra spill i det hele tatt. 90% av spillet er jo Puzzles og platforming fra crash bandicoot eraen. Resterende 10% er å drepe de samme fiendene om og om igjen.

1. Det var et EA spill.

2. Det var ikke open world.

3. Det har et score på 81 / 8,2 på metacritic, som er svært bra.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Merker at Ubi og Star Wars koblet sammen gjør meg utrolig lunken.

Ubi sine siste utgivelser av åpen-verden spill har vært så utrolig pregløse og kjedelige. Hver eneste tittel ser liksom spennende ut før man spiller, men etter kort tid så finner man ut at det er totalt uten personlighet, dybde eller noe som inspirerer til å grave dypere. .

Siste Star Wars tittelen jeg spilte var vel SWTOR som jo var greit nok, men kjedelig i lengden det også.

EA og UBI er vel egentlig litt i samme båt. De maler ut skikkelig flotte plastkopper med lett-melk, mens jeg egentlig er ute etter litt krokete og skeive keramikk-urner som er fylt med urter, flaggermus-drit og kaffebønner.

:)

 

Lenke til kommentar

Dette har jeg virkelig tro på!
AC Oddysey og Valhalla er jo fenomenale spill! Elsker mange av cutscenene i Valhalla, der det er tydelig at det er lagt mye ressurser i stemmeskuspill og handling!
Og kampsystemet er helt topp! Selv om jeg likte rpg/ skill delen bedre på Oddysey.

Får de til en lignende løsning i Star Wars universet er jeg solgt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Randalf the Black skrev (1 time siden):

Blir positivt overrasket hvis jeg kan lage karakteren min selv. Twi'lek, Zabrak etc etc.

Eller ikke være super-good-guy nr 1 og heller spille en Sith for eksempel.

Hadde vært veldig spennende med et system lignende det i infamous spillene.

 

Men jeg ser ikke helt for meg at man er jedi i dette spillet.

Ville satset mer på noe med skytevåpen, om det er teamet bak the division.

Hadde vært veldig spennende å ha en stormtrooper campaign eller bounty hunter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Ubisoft trenger desperat bedre manusforfattere, ettersom historiene og karakterene i deres spill er som regel svært generiske, og i beste fall middelmådig. The Division 2 for meg er et generisk og overfladisk spill, men kun vage konturer av en historie. Kontraster dette med historien og karakterene i spill som Kingdom Come Deliverance, Red Dead Redemption 2 og Witcher 3 - eller KOTOR1/2 for den saks skyld.

Det var bra å se at Ubisoft respekterte den middelalderske skandinaviske og engelske settingen i AC: Valhalla, og at man ikke løp rundt med masse afrikanske og asiatiske vikinger, ettersom spillselskapene (og Hollywood) i dag er i stor grad infisert av wokeness og politisk korrekt historieforfalskning. Men selv dette reddet ikke Valhalla fra å være et nogenlunde inspirerende spill, og selskapet evner ikke å lage virkelige gode historier. Her bør de gir de nåværende ansatte sparken, og få inn noen som faktisk har et ekte kreativt talent.

Derfor jeg er skeptisk til et Star Wars Ubisoft-spill, men håper at de lykkes med å lage en inspirerende og flott opplevelse. Et åpen verden-spill satt i Star Wars-universet kan bli en fantastisk opplevelse, men jeg understreker *kan*.

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...