Gå til innhold

Cyberpunk 2077-lanseringen etterforskes av polske myndigheter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sender ihvertfall min kopi av CP2077 tilbake til Polen, fristet til å legge en lapp med "CDPR, you can suck my dual shock" inne i coveret.

Egentlig hadde jeg tenkt til å vente til de får lappet sammen spillet, men jo mer jeg spilte jo værre ble opplevelsen av det.

Kunne jo bare ventet til jeg får min PS5, men kan også velge å kjøpe spillet igjen senere dersom jeg blir trygg på at de får fikset det.

Så valget stod mellom å dra til elkjøp og kramgle med de om refund, for bikkja mi har tygd på coveret, eller gå igjennom hele helpmerefund@blablabla prosessen og jeg valgte sistnevnte.

Fikk i går beskjed om at jeg skulle få tilbske hele kjøpssummen og det var bra fordi jeg har følt meg rundlurt av CDPR!

Lenke til kommentar

Det dreier seg om ps4 versjonen? Har ingen store problemer selv på PC (GoG) noen rare små bugs men ikke værre enn oblivion eller skyrim når det var nytt. Har ikke merket noen ytelses problemer heller, men så spiller jeg på 1080p med en maskin som fint kunne klart 1440p.

Lenke til kommentar

Ble uansett å beholde det. Et av 2020's absolutte høydepunkter, og en fantastisk spillopplevelse.

Dybden og detaljene i 2077 er nesten uten sidestykke.

Har vært fullt spillbart på One X'en sjøl om det har låst seg en og annen gang under spilling.

Fikk black week tilbud hos Elkjøp, så til 449? Har jeg sjelden fått mer for pengene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...