Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er det matpumpe i tanken VW passat 2008?


Anbefalte innlegg

Bilen stoppet i oppoverbakke. Har hatt den på verksted å skiftet glødeplugger, tandem pumpe og diselfilter pga det var blanding av olje å diesel i filtrer. Bilen går greit på flater osv men i oppoverbakke så stopper den. Prøvde å starte men den holder seg ikke på tomgang. Nå starter den ikke i det hele tatt... Er det noen som har noen tips på hva det kan være? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du funnet pumpen? Ville sjekket under baksetet eller kanskje et lokk i bagasjerommet. Tror jeg ville tatt av pluggen på pumpen når jeg hadde funnet den, og koblet rett på et lite batteri. Et 9 volts batteri for røykvarsler vil være passende. Test begge retninger i såfall.

Lenke til kommentar
kremt skrev (2 minutter siden):

Har du funnet pumpen? Ville sjekket under baksetet eller kanskje et lokk i bagasjerommet. Tror jeg ville tatt av pluggen på pumpen når jeg hadde funnet den, og koblet rett på et lite batteri. Et 9 volts batteri for røykvarsler vil være passende. Test begge retninger i såfall.

Jeg har funnet pumpa. da skal jeg prøve ut det. Tusen takk for svar! Har brukt 16tusen på bilen pga mekonomen mente det var noe annet en matpumpa som var gåent, så da gir jeg det 1forsøk til å se om det går ellers så gir jeg opp 😂

Lenke til kommentar
Joakimko1993 skrev (41 minutter siden):

Jeg har funnet pumpa. da skal jeg prøve ut det. Tusen takk for svar! Har brukt 16tusen på bilen pga mekonomen mente det var noe annet en matpumpa som var gåent, så da gir jeg det 1forsøk til å se om det går ellers så gir jeg opp 😂

Vet du ca hvor mye de pumpene ligger til? 

Lenke til kommentar
Opelduude skrev (42 minutter siden):

Har du ikke særlig greie på bil, så skal du være meget forsiktig med å sette strøm på komponenter. 

Det som uansett må gjøres er å måle om det kommer strøm frem til pumpa og sjekke om denne faktisk gir lyd fra seg. 

Skal få noen andre til å gjøre det for meg trur jeg :) vet du ca hvor mye det koster for fødepumpe vis den er gåen? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...