Gå til innhold

5G-motstandere sirkulerte mind control-diagram. Det viste seg å være noe helt annet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sedsberg skrev (54 minutter siden):

Vel... Potensiometre? :dontgetit: Er de mentalt tilbakestående?

Dette var vistnok opprinnelig en spøk som noen tok alvorlig.

Njaa, litt sannhet må deise innrømmes, dei er på sporet.

Musikk påvirker hjernebølger og synapser (om dog negativt mener noen), oppjustert lydvolum (potensiometer) er fan så bra og nu er eg blitt avhengig av det. Noe tunghørt, oppfatter ikke hva der blir sagt av skingrende kvinnestemmer lenger og bra er jo det.

Endret av Halvor Sølvberg- the MOV
  • Liker 5
Lenke til kommentar
sedsberg skrev (1 time siden):

Nja, musikk påvirker en mentalt. Skal være enig i det. Men et potensiometer i en nanochip høres litt knotete ut å justere. 😛

Bør gå helt greit om man bruker opptrent «datavirus»

Hmm, i US kan dette patenteres, eg sitter på en gullgruve. Kan selge the «real - thing» til hig-end HI-FI frikene ?

 

Men joda, med noe skadet hørsel setter man pris på og har svært god nytte av å gå 2 knepp opp i pris. Så lenge det varer....., pris / 2 x 2^(1+knepp). Fra 1 500,- til 6 000,- på et headsett (blutut), eller fra 5 000,- til 20 000,- på et Stereo - anlegg, videre oppover hører jo mer til spesialvare til entusiasten, Dei som lever av musikk eller statusnivå man ligg på.

 

En litt artig historie.

Eg var å hjelpte en Organist med noe praktisk. Han hadde en ikke ubetydlig CD samling, forsterker og høgtaler fra England.

Så ja eg spurte, Du har jo bare 1 høgtaler ? Ja, svarte han «skal eg få rett støy» har eg ikke råd til mer.

 

Ja, eg er delvis einig med skeptikere, det er lov å være skeptisk, og så har vi dette som heiter nytte/kost.  En beskrivelse som i dagligtalen er befestet som kost/nytte, og som må være fundamentalt feilfokusert.

Den nærmeste Analogien av i dag er «0 - utslipps bil».

Endret av Halvor Sølvberg- the MOV
Lenke til kommentar

I disse Trumph-tider er det sanne, jordnære, og kjedelige blitt til "fake news".

Og det utspekulert løgnaktige blitt til en religion, ...eh, konspirasjon...

Det et garantert ikke lettere å finne sannheter for den som leter med "bind for øynene", og som nekter å ta det av...

Blind tro, og blindt hat er ofte naboer.

Noen andre må ha hele skylda, da det er mest bekvemt for oss selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
KjeRogJør skrev (8 timer siden):

I disse Trumph-tider er det sanne, jordnære, og kjedelige blitt til "fake news".

Og det utspekulert løgnaktige blitt til en religion, ...eh, konspirasjon...

Det et garantert ikke lettere å finne sannheter for den som leter med "bind for øynene", og som nekter å ta det av...

Blind tro, og blindt hat er ofte naboer.

Noen andre må ha hele skylda, da det er mest bekvemt for oss selv.

Bekvemt er vel ikke ordet på veg inn i psykosen. Sterkt fokus og litt hjelpesløshet muligens...., og med påfølgendes løgnaktighet. Men ja, i svært sjeldne tilfeller mest riktig, men Nei eg kommer ikke på et eneste eksempel.

 

Eg vil gi eit døme: Man kan våkne å tenke Blåbersuppe men stemmer det ?

Ta Deg tid til å lese deise komentarene, bare 1‰ av dei som skriv tror på dette tullet :

 

Var på leiting etter «barn av lyset» men fant ikke den, og slik går no dagan:

https://www.youtube.com/watch?v=9kG3Qna2pZg

 

Endret av Halvor Sølvberg- the MOV
Lenke til kommentar

Jeg så filmen «The Social Dilemma», som bl.a forklarer hvordan det har seg at så mange mennesker starter å tro på ymse konspirasjonsteorier.

Uten drastiske tiltak vil dette bare øke. Stadig fler blir lurt inn i en obskøn teori, og uten kalde nøytrale fakta rundt seg (pga ufrivillig ekkokamre), blir man offer for tankene og ideene.

Filmen forklarer også den økende polariseringen, dramatisk økt selvmordsrate blant tenåringer, og avhengighet av sosiale media. For å nevne noe. 

Okay, dette ble grådig off topic. Sorry! Skal gi meg nå, skal bare slenge inn en link til filmen først: https://www.netflix.com/title/81254224?s=a&trkid=13747225&t=cp

Må sees!

Endret av qualbeen
typo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
AJ830V5V skrev (7 timer siden):

Ville vært interessant å vite hvordan de mener at dette skulle integreres med hjernen, og hva volum, bass, mid, treble og footswitch tjener til i mind-control sammenheng. 🤣

Det er jo åpenbart. Volum er styrken på tankekontrollen. Bass er dybden, altså hvor inngripende den er. Mid er fordelingen mellom høyre og venstre hjernehalvdel. Så høyere diskant, så vanskeligere å sno seg unna. Pedalen brukes til å justere forholdet mellom hastighet og nøyaktighet på kontrollen. 

Endret av Memento scientiam
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Karlsøy i Troms (og Finnmark nå) er et spesielt sted. Nord-Norges svar på Svartlamoen. Hippie-bygda, ikke negativt men, men som kuriositet. Kan tenke meg en del av de mest karakteristiske innbyggerne der har alternative syn på 5G og sikkert kan ha fått noen åpenbaringer da de kom i skade for å åpne reparasjonsmanualen til fuzzpedalen under litt "alternativ" påvirkning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
qualbeen skrev (4 timer siden):

Jeg så filmen «The Social Dilemma», som bl.a forklarer hvordan det har seg at så mange mennesker starter å tro på ymse konspirasjonsteorier.

Uten drastiske tiltak vil dette bare øke. Stadig fler blir lurt inn i en obskøn teori, og uten kalde nøytrale fakta rundt seg (pga ufrivillig ekkokamre), blir man offer for tankene og ideene.

Filmen forklarer også den økende polariseringen, dramatisk økt selvmordsrate blant tenåringer, og avhengighet av sosiale media. For å nevne noe. 

Okay, dette ble grådig off topic. Sorry! Skal gi meg nå, skal bare slenge inn en link til filmen først: https://www.netflix.com/title/81254224?s=a&trkid=13747225&t=cp

Må sees!

Den er veldig god. Blir den tatt bort, da altså...........

 

Her norsk snutt som sier litt om det samme, tolkes analogisk. Og heng bjella på NRK (seriøse media også) og tallmangler (fakta). Tar knappe 3 minutter.....

https://www.youtube.com/watch?v=qnslmTPdoAY

 

Endret av Halvor Sølvberg- the MOV
Lenke til kommentar
21 hours ago, 1P4XZQB7 said:

Stilig kretsskjema. Ser ikke umiddelbart hva transistor Q1, Q2 og Q3 gjør for kretsen, men jeg antar de er der for å bidra med litt 'Fuzz' til lyden.

De transistorene er deler av tre gyrator-kretser for å booste bestemte frekvensområder før (Q1) og etter (Q2 og Q3) clipping.
Står mer om kretsen her: https://electricdruid.net/boss-mt-2-metal-zone-pedal-analysis/
 

Har hatt en MT-2 en gang i tida. Ble lånt ut, fikk den aldri tilbake, savner den egentlig ikke så mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blind tro og hat går hånd i hånd. Konspirasjonsteoretikerne tror stråling er trygt så lenge strålingsstyrken er under 10watt (mikrobølgeovner tiner kjøtt med 70watt).

Si noe om stråling og hatet stormer frem. ingen nysgjerrighet. Sannheten eies av de store globalistiske selskapene tydeligvis. Selv om du ikke ønsker hat men kun vil varsle så møtes man med hat. Dere får tro hva dere vil, men når dere selv plages av stråling så skjønner dere jo hvem som hadde rett.

Selv trodde jeg ikke stråling kunne merkes. Ikke før mobilen begynte å klø/brenne i hånda plutselig en dag. Blind tro er farlig for helsa. Spesielt om du tror at noe skadelig er ufarlig (amalgam, tobakk, ddt, aspest, stråling).

Lenke til kommentar
galasb skrev (På 11.1.2021 den 11.56):

Blind tro og hat går hånd i hånd. Konspirasjonsteoretikerne tror stråling er trygt så lenge strålingsstyrken er under 10watt (mikrobølgeovner tiner kjøtt med 70watt).

Si noe om stråling og hatet stormer frem. ingen nysgjerrighet. Sannheten eies av de store globalistiske selskapene tydeligvis. Selv om du ikke ønsker hat men kun vil varsle så møtes man med hat. Dere får tro hva dere vil, men når dere selv plages av stråling så skjønner dere jo hvem som hadde rett.

Selv trodde jeg ikke stråling kunne merkes. Ikke før mobilen begynte å klø/brenne i hånda plutselig en dag. Blind tro er farlig for helsa. Spesielt om du tror at noe skadelig er ufarlig (amalgam, tobakk, ddt, aspest, stråling).

Nei så er det nå ikke bare 70W ved tining i mikrobølgeovn, det er en gjennomsnitsmåling. Ved tining ligger den å slår seg av og på med 700W til dømes, og gir stråling 10 - 30 % av tiden.

Selv har eg en som gir gode 1 300 W stråling, en gammel traver «made in US». Litt forstor da den tar sikringene på bare 13 ampere en gang i uken eller så, og tining kan eg ikke bruke da alle «peek loade» ved alle starter tar sikringen i løpet av 2 minutter.

 

Amalgan er det jo greit å ikke tygge i seg på natten når plombene løsner, kansje dei blir liggendes i blindtarmen og løyse seg opp. Men joda små mengder sett i forhold til kunstnere som ruset seg ved å injesjere kvikksølv direkte i blodårene for gode 100 år siden, og døde i forholdsvis ung alder (men joda puttet i seg mykje) Selv har eg trukket 8 tenner, og nå fyller dei jo med compositter, så det er jo inget problem lenger.

 

Joda, eg røyker som en svamp og sneipene med, litt snus må også til. Eg husker fortsatt min første snuseske til 2,75 kroner, Petterøs peppermynte snus. Lang sunnere en pepermyntedrops, vertfall for tennene.

 

Å sniffe bensin og røyke hash er vel også blitt langt mindre skadelig etter at bensinen ikke er blyholdig lenger. Og man har kunnet lette litt på regler fra 70 talet.

 

Skogbruket bruker jo DDT på skogplanter, tror dei har unntak ennu, og eg har plantet over 100 000 uten hansker. Men du verden så effektiv om man er plaget med maur i huset, en 2 - 3 kilo rundr grunnmuren og det går mange år før man må gjenta kuren.

Ved kjøp av brukt hus i landlige omgivelser, er Du litt skeptisk og følsom for giftstoffer; legg blomsterbeddet et stykke fra grunnmur. Det er det beste råd eg har å gi, for noe annet blir for dyrt da massene vil å bli å klasifisere som spesialavfall.

 

Sprøytepålagt asbest har eg jo skrapet på en 50 timer så støvskyen stod, heldigvis på den tid det ikke var skadlig.

 

Joda stråling er nytte/kost, samme hvor man er vil man møte på den. Skadelig, tja og kan ungås vertfall 12 timer ved å ha farady - bur joda. Eg bodde i dobbelt lag med alemineum med stålgitter i mellom i 4 år, skulle gjærne prøvt det for en periode for å se en gang til.

Dog er nok ikke stråling så bra for «ballene» om Du har det. Kansje man kunne sterelisere seg selv om man nå bare fikk latet att døra på mikroen godt nok.

 

Er Du i tvil og sitter mye inne drikk tran, en flaske i måneden. Man ungår ikke å brekke ben av den grunn (eg vart overkjørt av en lastebil), men Du vil føle deg frisk som en fisk så lenge Du lever.  

Endret av Halvor Sølvberg- the MOV
Lenke til kommentar

Såkalte "sosiale" medier ar fått den innvirkningen i samfunnet som jeg forutså.

Folk slutter å lese aviser og se på nyheter og forholder seg til Facebook og andre "sosiale" medier der konspirasjonsteorier lever sine beste glansdager. Og færre og færre tror på vitenskapen.

I USA tror 30% av de unge at jorden er flat!! Og konspirasjonen har sine tilhengere i Norge også. Ingenting er visst vilt nok til ikke å bli trodd.

Det er på høy tid at det innføres timer i skolene der man lærer hvordan man kan avsløre konspirasjonsteorier og hvordan man finner ekte nyheter.

Det er ikke tvil om at IQ-nivået er på vei ned.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...