Gå til innhold

Når og hvordan vil Trump forlate det hvite hus?


Anbefalte innlegg

Nedtellingen av dager til at Trump må ut av det hvite hus, er i gang. 

Vil han gå selv eller må andre overtale eller sparke ham ut?

Blir det familien som tar til vettet og får ham ut?? 

At Trump fryses ut fra sosiale medier sier jo mye: Facebook- og Instagramprofil vil være stengt på ubestemt tid, og i minst de neste to ukene. Det innebærer at profilen er stengt frem til Trump blir avsatt som president om 13 dager.

Å se Newsmax sin dekning og omtale av overgangen til ny president i landet er ganske spesielt. 

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når innsettelses-seremonien og paraden er over, drar Biden til WH....da skal huset være rengjort, re-dekorert og oppfrisket til den nye presidenten, og alle Trump-familiens personlige ting er kjørt vekk. Den forrige presidenten har da ikke adgang til WH lenger, siden han da er en sivil-person.

Normalt forlater avtroppende president WH sammen med påtroppende president etter en kaffekopp i WH før innsettelses-seremonien, og kommer aldri tilbake dit med mindre han skulle bli invitert. Imidlertid kan man vel anta at denne tradisjonen ikke vil bli fulgt av Trump. Skulle han mot formodning ikke ha forlatt WH når den nye presidenten kommer, blir det snakk om å få ham ut...enten ved overtalelse eller med eskorte fra f.eks CIA eller militæret.

Personlig tror jeg ikke DT vil utsette seg for å bli fysisk kastet ut foran TV-kameraer og hele det amerikanske folk. Jeg tipper at han vil prøve å snike seg av gårde til Mar-a-Lago i nattens mulm og mørke en av dagene rett før 20.januar.     

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Dudeliduu skrev (15 minutter siden):

Jeg spår at svært lite spennende skjer.
Trump trekker seg tilbake og flyr straks til et ellerannet Trump tower i en annen stat fordi han nå ønsker å gjemme seg bort mest mulig.
Han dukker nok ikke opp på insettelseseremonien til Biden

Trump har allerede meldt at han ikke kommer til innsettelsen, og at han og madamen drar til Mar-a-Lago 19.januar.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
plankeby skrev (24 minutter siden):

Hvem vet.... Det mest utrolige er at han har omtrent halve velgerne med seg. 

Ikke nå lenger tror jeg. Spørreundersøkelser de siste dagene viser at en ganske solid majoritet vil ha han ut før 20. januar, og at 2/3 mener han har direkte skyld i angrepet på kongressen.

Følgerskaren blir mindre og mindre, men mer og mer radikalisert.

Endret av Snikpellik
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har ingen tro på at han kastes ut før 20. januar. Det fremstår totalt meningsløst etter å ha sittet i 4 år. Dessuten vil det være en gavepakke til radikale velgere.

Riksrett for å få ham helt bort fra fremtidige valg er noe annet.... 

Endret av plankeby
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...