Gå til innhold

Trenger spill tips til PS 4.


Anbefalte innlegg

Er litt rådvill akkurat nå og lurer hva dere andre driver å spiller for tiden? Trenger litt tips.

Hva jeg ikke liker å spille;, RPG-online, horrorspill eller overnaturlig spill, sportspill, stort sett spill hvor man skal slakte ned for fote som fps.

Det jeg liker; spill ala Super Mario (annen konsoll, men den type spill), LittlebigPlanet (har begge versjonene), det å utforske planeter og ting, byggespill ala The Settlers, SimCity, Tropico, adventure type klikk spill, rpgs som Final Fantasy (har spilt vrs 7 til 10) osv. Har sims4, men går så fort lei for det eneste som er interessant er egentlig å innrede hus (hehe). 

Har vært inne på Playstation Now og kikket, og alt er jo gratis. Men er det noen spill dere kan anbefale derfra som er i bulken av hva jeg liker? 
Ikke fra Playstation Store for jeg gidder ikke kjøpe et spill hvis jeg ikke vet om jeg liker det på forhånd.

Endret av Winnowill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje Civilization VI ville vært noe for deg?

Har alltid spilt denne serien på PC (inkludert VI), men da det var kampanje-tilbud i Xbox-butikken gav jeg det en sjanse på konsoll også. Veldig imponerende hvor bra det fungerer! Overraskende smooth gameplay, og kontrollerskjemaet er også veldig intuitivt. Bruker litt lenger tid på å starte opp spillet og loade saved games, men når du først er i gang går det radig unna fra runde til runde.

Turbasert empire-building, i tilfellet du ikke visste det fra før av.

Endret av AntonMarkmus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vet ikke helt om Blodborne er et spill du ville prøvd? Om du har hørt om Dark souls før så er det veldig gøy. Kan være en utfordring men det er også hvorfor de spillene har blitt så populære. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...