Gå til innhold

Problemer med abonnement på iPad


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skaffet meg nettopp ipad (har tidligere hatt samsung nettbrett). Jeg prøver å abonnere på noe, men har veldig problemer mer å få det til. Det står at det trenger ekstra godkjenning med tanke på nye regler iverksatt i Norge for å unngå svindel. Greit nok det. Trykker på neste og det kommer en popup som sier "kontakter kortutsender". Men den bare lukker seg igjen, også kommer det "betalingsmåten ble avvist". Har dette noe med banken å gjøre? Har penger på konto. Bruker en lokal bank. Noen som har noe forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Chris Wrynn skrev (38 minutter siden):

Hei. Jeg skaffet meg nettopp ipad (har tidligere hatt samsung nettbrett). Jeg prøver å abonnere på noe, men har veldig problemer mer å få det til. Det står at det trenger ekstra godkjenning med tanke på nye regler iverksatt i Norge for å unngå svindel. Greit nok det. Trykker på neste og det kommer en popup som sier "kontakter kortutsender". Men den bare lukker seg igjen, også kommer det "betalingsmåten ble avvist". Har dette noe med banken å gjøre? Har penger på konto. Bruker en lokal bank. Noen som har noe forslag?

Fikk en Mail fra banken min noe om EUs betalingsdirektiv før nyttår om netthandel. Sjekk om du har fått noe Mail om d. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...